Gå til innhold

Trenger hjelp til å huske hvilken webshop


Anbefalte innlegg

Denne er litt på kanten, men jeg fant ikke et bedre sted.

 

Jeg bestillte en gang noen deler fra enten Komplett, PS-data, Netshop eller MPX, og som indre emballasje i esken hadde de brukt en slags type flettet tre-fiber eller lignende, som virket veldig miljø-vennlig.

 

Dersom noen vet hvem som bruker dette, eller enda bedre hvor man kan kjøpe dette selv, blir jeg veldig glad ( og det skjer ikke ofte ).

Endret av Ulkesh
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Denne er litt på kanten, men jeg fant ikke et bedre sted.

 

Jeg bestillte en gang noen deler fra enten Komplett, PS-data, Netshop eller MPX, og som indre emballasje i esken hadde de brukt en slags type flettet tre-fiber eller lignende, som virket veldig miljø-vennlig.

 

Dersom noen vet hvem som bruker dette, eller enda bedre hvor man kan kjøpe dette selv, blir jeg veldig glad ( og det skjer ikke ofte ).

6188423[/snapback]

 

 

hva med å skjekke kontoen din på de forskjellige nettbutikkene? da vil du se hva du har bestilt hvor :thumbup:

Lenke til kommentar
Joda, men jeg har bestillt mellom 3 til 28 ganger per butikk, og kun mottat denne emballasjen èn eneste gang, så den logikken fungerer nok ikke.

 

Er det ingen andre som har motta disse tre-fiberne ellers ? Lagd av siv eller lignende.

6188803[/snapback]

 

Tror det er Netshop som bruker dette.

Lenke til kommentar

Komplett bruker det blandt annet (tror også Netshop gjør det, eller så spiller hodet mitt meg ett puss).

 

Det er papp som er kjørt igjennom en "kvern" som lager luft og spenst i pappen, dette gjør at papp kan lettere gjenbrukes til pakkeisolering. :) Tror det er en maskin sikkert kan bestilles fra noen, men koster nok noen kroner eller mer. ;) Hva med å sende en mail til f.eks komplett eller netshop og høre om dette?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...