Gå til innhold

40% større Big Mac?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Uansett er vel ingen av menyene tilgjengelig i Norge noe imot Supersize Menyen i USA?

6176616[/snapback]

Supersize finnes ikke lenger.

6176625[/snapback]

Idiotisk egentlig, at de avslutter supersize-menyene bare på grunn av "Supersize me". De burde heller sjekket sine egne rutiner, innholdet i maten og hvordan den blir tilberedt. Kebab er i alle tilfeller mye bedre enn McDonald's...

Lenke til kommentar
Uansett er vel ingen av menyene tilgjengelig i Norge noe imot Supersize Menyen i USA?

6176616[/snapback]

Supersize finnes ikke lenger.

6176625[/snapback]

Idiotisk egentlig, at de avslutter supersize-menyene bare på grunn av "Supersize me". De burde heller sjekket sine egne rutiner, innholdet i maten og hvordan den blir tilberedt. Kebab er i alle tilfeller mye bedre enn McDonald's...

6176668[/snapback]

 

De gjorde vel det de måtte for å redde selskapet.

Lenke til kommentar
Det er et fransk ord som egentlig betyr friterte epler, men som menes som friterte poteter. Det uttales "pomm fritt"...

6177192[/snapback]

 

Pommes refererer til "pommes de terre" (jordepler) som betyr poteter på fransk. Så det er på sett og vis ikke noe med vanlige epler å gjøre.

Endret av shadowlands
Lenke til kommentar
Det var jammen på tide. Big Mac er jo den største burgeren de har, men den er alikevell alt for liten til å mette en voksen mann.

6175599[/snapback]

Quarterpounder er større, enda den bare har en skive med kjøtt.

6175627[/snapback]

Trodde det var bigtasty eller noe i den duren som var størst jeg.

6176545[/snapback]

 

QP ( Quarterpounder) Er nok ikke størst du. Den har bare mer kjøtt. Er vel forsåvidt bare en burger med mye kjøtt og ost på. Big Mac er større. Men hva man blir mest mett av er jo litt opp til hver enkelt tror eg. Big Tasty er den største vi har der jeg jobber i vertfall. :)

Lenke til kommentar
Det var jammen på tide. Big Mac er jo den største burgeren de har, men den er alikevell alt for liten til å mette en voksen mann.

6175599[/snapback]

Husket jeg måtte bestille 2 doble big mac'er hvis jeg skulle bli mett.

Heldigvis er jeg gått over til å spise mat ;)

6175609[/snapback]

Tidenes!

 

burgerking eier mcdonalds på burgere, rett og slett eier

6175637[/snapback]

Jepp. Selv om Burgerking fortsatt ikke er spesielt god.

 

Blir mett av en happymeal jeg. Skjønner ikke at en BigMac ikke er nok for dere, kan umulig være sunt å spise seg alt fot mett. Tror man får med en liten cheeseburger til medium BigMac meny og da burde man bli passe mett. Så kan man spise et skikkelig måltid hjemme senere. ;)

6176161[/snapback]

Du er nusselig. Men jeg blir ikke mett uten en stor burger. Og om jeg har spist er det det samme hva jeg har spist, da skal jeg ikke spise mer på noen timer.

 

Kebab er tusen ganger bedre enn mcd. <3

 

Forøvrig, beste burgeren jeg har spist var på en liten sjappe noen mil over svenskegrensen fra Narvik. Saftig og stor biff-burger, MASSE ost, MASSE bacon, deilig brød, digg salatblanding + UTROLIG god hvitløksdressing.

 

Give me one of those when I fall out of a bar at 3 o'clook in the morning. :p

 

Kjøper vel trolig kebab i stedet, tho.

Lenke til kommentar
Er det 100% bevist at folk skriver og uttaler pommes frites: pomfri?

6177103[/snapback]

Hadde jeg sagt det hadde min mor slått meg. "Pom fritt" i såfall.... "Pomfri" høres bonde ut...

 

(French) fries går jo også fint. :)

6177113[/snapback]

Pom fritt ja. Hos meg er det far som slår.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...