Gå til innhold

Nye items 1.11 - Naxxramas m.m.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Føles urettferdig når til dømes ein mage med BWL gear pøser på med 3x damage i forhold til ein mage i blått når begge gjer nett det samme!

6174523[/snapback]

 

Egentlig ikke. BWL-magen har antagelig brukt mer tid og gull enn Strat/Scholo/DM/*BRS-magen. Det blir litt som å si at det er urettferdig at en høyt utdannet lege kan kjøpe en tøffere bil enn en med minstelønn.

Lenke til kommentar
Er ikke det litt poenget, da? :)

6174500[/snapback]

 

Føles urettferdig når til dømes ein mage med BWL gear pøser på med 3x damage i forhold til ein mage i blått når begge gjer nett det samme!

6174523[/snapback]

er jo enda mer urettferdig hvis en mage i blått skulle vært helt likestilt med en mage som spiller 6-7 timer daglig og bruker flere gull hver dag.

Lenke til kommentar
Føles urettferdig når til dømes ein mage med BWL gear pøser på med 3x damage i forhold til ein mage i blått når begge gjer nett det samme!

6174523[/snapback]

 

Egentlig ikke. BWL-magen har antagelig brukt mer tid og gull enn Strat/Scholo/DM/*BRS-magen. Det blir litt som å si at det er urettferdig at en høyt utdannet lege kan kjøpe en tøffere bil enn en med minstelønn.

6174614[/snapback]

 

Nåja, mange som kun møter opp til raids 2-3-4 gongar i veka og "aldri" speler utanom. Som då altså surfer på at det dropper bra gear over ein lav sko.

Endret av fenris1911
Lenke til kommentar
Nåja, mange som kun møter opp til raids 2-3-4 gongar i veka og "aldri" speler utanom. Som då altså surfer på at det dropper bra gear over ein lav sko.

6174766[/snapback]

 

Noen er heldigere mtp guild enn andre. Har man personlige kompiser i über-PvE-guildet på serveren, så kommer man gjerne inn uten noe voldsomt om og men. Folk som bare logger på når det er raid og logger av like etter, pleier vanligvis ikke å vare så lenge i et guild.

Lenke til kommentar
Nåja, mange som kun møter opp til raids 2-3-4 gongar i veka og "aldri" speler utanom. Som då altså surfer på at det dropper bra gear over ein lav sko.

6174766[/snapback]

 

Noen er heldigere mtp guild enn andre. Har man personlige kompiser i über-PvE-guildet på serveren, så kommer man gjerne inn uten noe voldsomt om og men. Folk som bare logger på når det er raid og logger av like etter, pleier vanligvis ikke å vare så lenge i et guild.

6174891[/snapback]

 

Stemmer bra nok i guilden vår, det har vært folk som bare logger på under raids, de blir vanligvis ikke valgt ut etter en tid når det kommer andre folk som egentlig stiller opp mye mer for guilden, det er ikke bare under announced raids du kan hjelpe guilden, det er alltid noe som skjer :)

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
Siden de siste classene fikk sine legendarys og ikke shaman kunne få dette, betyr det at Sulfaras Hand of Ragnaros er Shaman/Paladin våpen ettersom det ellers bare er warriors som kan bruke dette og de har jo allerede Thunderfury sammen med rogues. Da har alle classes en legendary de kan få hver :D

6369535[/snapback]

Vil ikke si meg enig i det du sier her. Jeg har fortsatt til gode å se et legendary våpen som er beregnet på paladins og shamans.

Sulfuras, Hand of Ragnaros er først og fremst et warrior våpen.

Et paladin/shaman legendary våpen ville vært noe ala Sulfuras, bare at den har int i tillegg. Gjerne strength, stamina og intellect sånn som Herald of Woe.

 

Nei, gi oss et skikkelig paladin/shaman legendary 2H våpen spør du meg.

Lenke til kommentar
Siden de siste classene fikk sine legendarys og ikke shaman kunne få dette, betyr det at Sulfaras Hand of Ragnaros er Shaman/Paladin våpen ettersom det ellers bare er warriors som kan bruke dette og de har jo allerede Thunderfury sammen med rogues. Da har alle classes en legendary de kan få hver :D

6369535[/snapback]

Vil ikke si meg enig i det du sier her. Jeg har fortsatt til gode å se et legendary våpen som er beregnet på paladins og shamans.

Sulfuras, Hand of Ragnaros er først og fremst et warrior våpen.

Et paladin/shaman legendary våpen ville vært noe ala Sulfuras, bare at den har int i tillegg. Gjerne strength, stamina og intellect sånn som Herald of Woe.

 

Nei, gi oss et skikkelig paladin/shaman legendary 2H våpen spør du meg.

6369574[/snapback]

 

 

rundt 10 pallys på servern våres også.. etter at bwl kom vil heller warrior ha untamed blade eller askandi pga av sverd spec

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...