Gå til innhold

Microsoft Office 2007 betatesting!

Gjest Slettet+56132

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+56132
Skrevet (endret)

Nå kan man betateste Microsoft Office beta! Det lastes ned herifra! Lykke til med testingen, nå er det skole for meg :)

EDIT: Det er altså 2007 vi prater om. Og det er masse programmer å laste ned!

Endret av Slettet+56132
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Kanskje litt OT, men man kan ikke få nok feilmeldinger. :)

Lite screenshot fra word.

Endret av Tomat-Ulf
Gjest Slettet+56132
Skrevet (endret)

Må prøve å installere når jeg kommer hjem. Akkurat nå er jeg på vei ut døren og programmene lastes ned :)

Tomat-Ulf: Sikker på at de virker på Mac?

Endret av Slettet+56132
Skrevet

Hvordan funker det med beta tester? Kan man teste gratis til produktet er "godkjent" og så må man kjøpe det eller kan man fortsette å bruke "beta" med service pack?

Skrevet

Når går denne beta-versjonen ut på dato (for det regner jeg med at den gjør), og hva skjer da? Er det bare å avinnstallere eller legger den seg oppå min nåværende Office 2003 pakke?

Skrevet
Tomat-Ulf: Sikker på at de virker på Mac?

6166731[/snapback]

Er ikke mac. Bare et skin...

Men det virker som at Microsoft har gjort en god jobb med programvaren som slippes nå.

Skrevet

jeg får ikke aktivert Office 2007. Den sier at det er noe galt med internett-tilkoblingen min. andre som har problemer med dette?

Skrevet

Laster den ned no. Ser fram til å bytte ut Office 2000 for ei stund. Er spent på å sjå kor mykje nytt som har dukka opp sidan den versjonen.

Skrevet
Når går denne beta-versjonen ut på dato (for det regner jeg med at den gjør), og hva skjer da? Er det bare å avinnstallere eller legger den seg oppå min nåværende Office 2003 pakke?

6167003[/snapback]

Den går ut 1.februar 2007, og da vil den få begrenset funksjonalitet (hva nå det betyr).

Skrevet
Jeg heller ikke aktivert office 2007... forslag anyone?

6169489[/snapback]

Hva med å vente til de har fikset et problem som er velkjent for alle i betatestingen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...