superreven Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 (endret) Additionally, the epic PvP sets will be automatically upgraded for players with the upcoming Shadow of the Necropolis patch. De med rank 12-13 armor vil få sin armor automatisk oppgradert, bra. MEN: The superior sets will not be automatically upgraded and will have to be repurchased. RAN OG VOLDTEKT! Dette betyr at du må kjøpe de delene du har av Lieutenant Commander / Champion's settene på ny og dermed går også diverse enchants i dass! I tillegg kommer kostnaden av 6 nye superior armor deler. Dette er ikke akkurat koselige nyheter for min warrior som snart er rank 11 (skal stoppe ved rank 11, er fornøyd med det settet til PvP og vil ha mount), som bl.a. har +15 agi gloves og ymse andre "billige" enchants. Og hva med roguen min? Han ble rank 10 for et halvt år siden, er corporal i dag og nå må jeg kassere bl.a. chest med +4 stats, gloves med +15 agi osv. til vendor og ranke opp på ny? Alt dette mens rank 12-13 utsyr blir "automatically upgraded". Hvorfor kan ikkje dette gjøres med superior utstyr også? (Sitat tatt fra forsiden til wow.europe.com) edit:leif edit2: Ettersom jeg forstår, fra poster på EU og US forumet vil dette problemet også gjelde rank 14 våpen - de vil ikke bli automatisk oppgradert og vil måtte kjøpes på ny, og du må følgelig også være rank 14 for å kjøpe dem. Tråd på EU PVP forumet her og blue post fra US forums som sier at "The updates to the rank 12 and 13 armor are retroactive. " mao. rank 7, 8, 10 og 14 er det ikke her. Endret 24. mai 2006 av superreven
holst84 Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 Men du trenger da ikke ranke opp igjen for å kjøpe tingene... Dette ble jo retta på for lenge siden. Har du først fått en rank vil du alltid kunne kjøpe tingene for den ranken
Ildflue Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 Men du trenger da ikke ranke opp igjen for å kjøpe tingene...Dette ble jo retta på for lenge siden. Har du først fått en rank vil du alltid kunne kjøpe tingene for den ranken 6166846[/snapback] Du må komme inn i Knight's hall da, rank 6 ftw.
holst84 Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 (endret) ah shit det tenkte jeg ikke på Endret 24. mai 2006 av holst84
Lacim Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 Krever fint lite for å bli rank10, rank13 krever er virkelig innsats. Der er forskjellen. Er enig i at det føles litt urettferdig, men samtidig så skjønner jeg hvorfor.
gamer73 Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 Det jeg lurer på er om jeg som rank 6 kan kjøpe rank 7 bootsa, da jeg en gang var rank 7. Det er jo slik nå og jeg håper fortsatt at det skal være slik etter patchen.
Anubizzzz Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 Men du trenger da ikke ranke opp igjen for å kjøpe tingene...Dette ble jo retta på for lenge siden. Har du først fått en rank vil du alltid kunne kjøpe tingene for den ranken 6166846[/snapback] det var ikke for å kjøpe de.. det var for å bruke de. at du ikke måtte ha rank 14 for å bruke rank 14 gear. Man MÅ forsatt være rank 14 for å kunne kjøpe det gearet. uavhengi av hvilken rank du har hatt i tidligere tid. Jeg kan se blizzards valg i dette at de gjør det slik. med tanke på at man ikke skal kunne bare gå til rank 14 en gang. så har man det beste pvp gearet hele tiden fremover. det er bare teit. Jeg syntes det er bra at de gjør det slik. there is no such thing as free gear. På en annen sak er jeg også glad at de har valgt å implentere div. caster weapons også. slik at det er mer motiverende for andre classes enn melee å gå for rank 14.
gamer73 Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 Vel...som tidligere rank 7 kan jeg fremdeles kjøpe rank 7 boots og gloves da. Hva som skjer etter patchen vet jeg ikke...
percha Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 Har du vært R14 en gang, kan du kjøpe R14 ting selv om du bare er R6, når de nye våpnene kommer i patch 1.11, så vil du fortsatt kunne kjøpe de nye itemene. I allefall slik det er nå. Om blizzard endrer dette systemet kan ingen av oss svare på, men det er veldig lite sannsynelig. Den høyeste ranken du har hatt, teller på hvilke items du kan kjøpe. På en annen side tror jeg man må være R6 for og komme inn i Officers lounge, ikke ha vært det. Du kan også bruke R14 items på R1 om du har vært det før.
Lacim Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 Kan ikke kjøpe items som krever høyere rank enn den du har. Gjelder rank7,8,9,10,12,13 og 14-gear.
mobilfreek Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 ganske dritt for de som var rank 14 og har dhk farmet til rank 0-6
Tåkefyrste Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 ganske dritt for de som var rank 14 og har dhk farmet til rank 0-6 6171097[/snapback] synd for dem det da hvis de har vært så teite.
John Keats Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 ganske dritt for de som var rank 14 og har dhk farmet til rank 0-6 6171097[/snapback] synd for dem det da hvis de har vært så teite. 6171133[/snapback] umulig å holde seg rank14 uansett da...
Cappo Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 (endret) Du må jo ikke ha det nye settet? Du kan jo bare bolde det gamle og dermed ikke miste enchants eller noen ting. Men hvis du vil, kan du rank opp på nytt og kjøpe de nye settene. De rank 14 våpnene blir ikke oppdatert. Det kommer flere. Men som tidligere sagt, så lenge du er Knight så er det ikke noe stort problem. Det skal lite til å kunne holde Knight rank. Hvorfor folk deranker skjønner jeg ikke. Bortkasta tid. Endret 24. mai 2006 av Cappo
FOOrK Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 jævla unødvendig at alt må rankes og kjøpes på nytt! ffs.. det er jo ikke slik at det blir et "tier0" blått pvp sett og et "tier1" (som er det med de nye statsene)..
abraxa Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 (endret) Har dere sett 2-setts bonusen for rogues (champion set)? 40 attackpower! Det er jo helt imba. Nå for tiden bruker jeg kun gloves fra champion settet, siden resten er ganske dårlig, men etter patchen blir det garantert gloves+boots! Bare se her: Gloves + boots, gamle champion sett: 21agi, 33 sta, 32 atp = 53 atp, 33 sta, ~0,7% crit, 1 parry (set bonus) Gloves + boots, nye champion sett: 48 atp, 36 sta, 1 crit = 88 atp, 36 sta, 1% crit Nightslayer gloves + nightslayer boots 44 agi, 12 str, 35 sta = 56 atp, 35 sta, ~1,3% crit +7FR/SR Skjønner ikke hva Blizzard tenker med her, men jeg klager ikke! Endret 25. mai 2006 av abraxa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå