Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Skrevet
trance irriterer noe så inni mannemusa! og folk som synger trace er enda mer irriterende :wallbash:

9494762[/snapback]

Sett for mye på raske menn eller? :p

Jeg blir helt gal av alle som går rundt og synger den Raske Menn sangen! :confused:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
irriterende at jeg har 4 folk på msn som heter nøyaktig det samme :thumbdown:

9488620[/snapback]

Det er verre med de som har ca 3 km langt navn.. og 150 smileys og hjerter og drit og møkk!!

Også irriterer jeg meg over folk som bruker "hvem" til alle spørsmål.. ex: Hvem buss tok du? Hvem film så dere? eeeeeee :realmad:

Jeg kunne laget en laaang liste over ting som går meg på nervene.. LANG liste.. Men jeg orker ikke nå...

Skrevet

Dette irriterer meg for øyeblikket:

Når jeg skal skrive kolon ":" i word, kommer det at ">" i stedet. Dette har aldri skjedd før. Hva er problemet?

Oi, det har visst skjedd mye annet også. Æ, ø og å er fucka for eksempel.

Skrevet
SHIFT + ALT gjør nok susen. :)

9497014[/snapback]

Hehe, funka, takk!

Ser ut som SHIFT + ALT brukes til mye. Både til dette, flytting av markert tekst og bytte av overskriftstil...

Skrevet (endret)
At bankkortet mitt har en betalingsgrense som er så lav at kortet er totalt ubrukelig.

9485296[/snapback]

Samme her, hva ligger din på? :ermm:

9486359[/snapback]

Det vet jeg ikke. 10 000,- en plass tror jeg. Tror faktisk jeg skifter bank.

9497030[/snapback]

Er ikke det helt normalt, da?

Kanskje bare i minibank... :hmm:

Endret av fredrik
Skrevet

At Windows okuperer hele MBRen, så hver gang jeg reinstallerer windows må jeg installere grub for å kunne bruke linux....

Forbanna knot når man skjeldent gjør det.

Skrevet

At huset er fyllt med slektninger når jeg kommer hjem en tur og at jeg må dele sofa med typen til søstersen ><

2 barn sitter ved pianoet og spiller sure toner og helt for jævlig.

4 barn sitter i stua og ser på Disney Channel med volumet skrudd helt opp.

Ute regner det sånn at det ikke går an å oppholde seg uten våtdrakt.

Rommet mitt er okkupert.

Skrevet (endret)

Folk som er frekke i kjeften og slenger drit til en og unnskylder det med "Jeg er bare ærlig og sier hva jeg tenker, kakle, kakle, kakle". :dontgetit:

Endret av Smirnoff
Skrevet (endret)
Eller bruke photobucket :)

9492198[/snapback]

Det suger fortsatt å se på bilder som er 3000x2000 piksler med kameraoptikk som langtifra takler det.

9492216[/snapback]

Eller høre SF si at han ikke gidder å opplaste bilder på tjenester han må registrere seg på og

2: at kameraet til vanlig takler veldig bra husbilder som brukes til prospekter i et eiendomsfirma.

og 3: takker for tipsene :)

Jeg er ingen fotograf, men jeg har med bildene mine prøvd mitt beste for å fremstille min "bule" på en ordentlig måte, så Heilage hvis du ikke er fornøyd med bildene mine så hadde jeg selvføleglig satt pris på å høre hva jeg kan forbedre.

Forresten er grunnen til at det ikke går at vedlegstørrelsen er for liten :(

Skrivefeil og mer tekst :)

Endret av SpecialForce
Skrevet
Eller høre SF si at han ikke gidder å opplaste bilder på tjenester han må registrere seg på og

2: at kameraet til vanlig takler veldig bra husbilder som brukes til prospekter i et eiendomsfirma.

og 3: takker for tipsene :)

Jeg er ingen fotograf, men jeg har med bildene mine prøvd mitt beste for å fremstille min "bule" på en ordentlig måte, så Heilage hvis du ikke er fornøyd med bildene mine så hadde jeg selvføleglig satt pris på å høre hva jeg kan forbedre.

Forresten er grunnen til at det ikke går at vedlegstørrelsen er for liten :(

Skrivefeil og mer tekst :)

9500760[/snapback]

Jeg sa ingenting på selve fotografiene. Problemet ligger at bildebrikken på kameraet ditt er for kraftig i forhold til hva optikken kan levere, derfor blir bildene veldig uskarpe og lite detaljerte når de vises i full størrelse. Derfor må du gjøre det mindre.

Det andre ankepunktet er naturligvis at bildene ville ta 1-2MB mindre plass i vedleggsmappen din, som selvfølgelig ikke varer for evig.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...