Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

4 timer høres ekstremt ut :(

men det er ikke alle som har rygg til og måke :)

Det verste var 4 timer en gang i vinter ja. Riktig nok med små pauser for å flytte bilen og koste snø ut av freseren. Greit nok at ikke alle klarer å måke, og han er relativt gammel, men han er også et petimeter av de sjeldne.

På sommeren er favoritten gressklipper (bensin ja), høyttrykkspyler og sirkelsag. :thumbup:

Skrevet (endret)
Hvis man får en fartsbot i Norge er man ingen hard kriminell av den grunn, og hvis du ikke har penger til å betale ( f.eks fordi du måtte kjøpe mat til familien din) så må du i fengsel. Når du har vært i fengsel kommer det på rullebladet ditt, og hemmer deg utrolig mye resten av livet. (Fordi det er mange ting som krever pletfri vandel.)

:dremel:

Får ikke sagt det nok. Gjentatte skrivefeil i innlegg irriterer meg så grenseløst! Har man dysleksi så er det mer eller mindre forventet at man har dette i sin signatur.

(Under retningslinjene står det: "Innlegg må skrives på norsk, svensk, dansk eller engelsk. SMS-/leet-språk og dialekt er forbudt, det samme gjelder slang." Punktet under nettikette ang. dette er så langt at jeg legger det heller ved som en link. )

Endret av Kallileo
Skrevet

Naboene mine gjør ingenting annet enn å skrike og hoppe på trampoline fra morgen til kveld!

Det verste er når han fyrer opp den gamle VW Golfen fra 80-tallet og ruser motoren ned hele innkjørselen og opp gaten! Klokken 05:30.

Skrevet

Hater forbanna drittnaboer som bruker motorsag klokka 07:00 på morgenen, fytti helvete, jeg blir så sinna at hele taket løfter seg.

Gjest medlem-1432
Skrevet

Er du sint lemon, du skriker sånn :hmm:

Skrevet

Jeg hater når man faktisk betaler for en DVD med ærlig inntjente penger, og må lide gjennom reklamer man ikke kan spole over, og advarsler om at man ikke må stjele. Er det rart at folk laster ned filmer?

• Liker 3
Gjest Slettet+981287349
Skrevet

Noen leger altså, for noen surrete typer.

Skrevet

Gaah! Hadde forumet hatt en av-knapp hadde det blitt merkverdig lettere å legge seg!

Forumet har en av-knapp. Uansett stopper forumet opp daglig mellom 03.55 og 04.05. Irriterrende.

Skrevet

Gaah! Hadde forumet hatt en av-knapp hadde det blitt merkverdig lettere å legge seg!

Forumet har en av-knapp. Uansett stopper forumet opp daglig mellom 03.55 og 04.05. Irriterrende.

Selvfølgelig har forumet en avknapp! Det er bare å besøke serveransvarlig og trykke på av-knappen som står der avknapper vanligvis er på servere. laugh.gif

Skrevet

Det er da forumet tar backup.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...