Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eller filmer hvor en scene er drit lav med tale og plutselig, BOOOM, scene med drit høy lyd.

Drag me to hell? Må være det beste eksemplet. Hver gang hu kjerringa skreik, så var jeg sikker på at trommehinnene bytta plass... (så den på kino)

Gjest Bruker-127711
Skrevet

At skjermkortet tok kvelden den dagen SC2 betaen kom opp! FAEN!

Skrevet

Hva slags IDIOT filmer en reklame med et overvåkningskamera, med skuespillere som ikke har øvd?

Det er jo trenden med "troverdighetsrekaleme". Du skal ikke merke at det er reklame, det skal bare virke som at det er slik det fremstår.

Men for oss som ser i store trekk så er det bare latterlig. Og Byggmax er verst.

Skrevet

..folk som må bremse heeeelt ned før de kan svinge av. Farlig å svinge i fart, nemlig.

nei men det er så annoying når ting som ligger i bila flyr til helvette til siden. Derfor kjører jeg 90 graders svinger kun i andregiret.. 20-30 km i timen

Skrevet

nei men det er så annoying når ting som ligger i bila flyr til helvette til siden. Derfor kjører jeg 90 graders svinger kun i andregiret.. 20-30 km i timen

Ja det skjønner til og med jeg, men jeg snakker om de som kjører mye saktere enn det, vi snakker mer eller mindre full stopp.

Skrevet

Kanskje det ikke er trøtt? Har du prøvd sovepiller?

Irriterende når nesten nye ting som har virket fint hele tiden plutselig ikke virker lenger.

Skrevet

Fy faen ja! De reklamene på Viasat 4 som varer så jævlig lenge, AAAAAAAAAAAAAAAARRGH!! Verste dritten som fins. Avbryter en god episode med Simpsons med 15 minutter slik reklame, og deretter vanlige korte reklamer!

Skrevet

Bedrevitende og nedlatende kolleger som behandler deg som et mehe fordi du er yngst og nyest på arbeidsplassen! DET irriterer grenseløst. Jeg er jente selv, men TAKK GUD for mannlige kolleger på kvinnedominerte arbeidsplasser!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...