Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Begynner å bli lei av at en vei er stengt så jeg må kjøre om. Glemmer det hver gang slik at jeg må snu og kjøre en annen plass. Hvor lang tid kan det ta å åpne bakken, fjerne de gamle jævla rørene og legge nye?

Skrevet

Jeg begynner å bli lei av sånne folk som ikke lar meg irritere meg bare fordi noen har det verre i et annet land.

Hva slags folk er det som ikke er i stand til å multitaske, og bare kan fokusere på en ting av gangen?

Ingen grunn til å bry seg om noe som helst, sålenge noen har det verre i Haiti.

Blæh!

Skrevet

Jeg begynner å bli lei av sånne folk som ikke lar meg irritere meg bare fordi noen har det verre i et annet land.

Hva slags folk er det som ikke er i stand til å multitaske, og bare kan fokusere på en ting av gangen?

Blæh!

Jag håller med dig helt!

"Ät din mat! Tänk på barnen i Afrika som inte får någon mat alls"

Skrevet

Blæh!

Truth has been spoken.

Skrevet

Mobilen min, som er en "skyvemobil", ble nettopp vanskelig og hard å skyve opp mens den lå i lommen min, og det blir verre for hver gang. Jeg tror den vet at jeg allerede har bestilt en erstatter og gjør alt for å irritere meg nå på slutten...

Skrevet

Blæh!

du lar jo ikke meg irritere meg heller :innocent: lenge leve dobbeltmoralen

Skrevet

Topic -> At jeg mest sannsynligvis har Scheumanns syndrom (sykdom?). Det eneste positive med det er vel at jeg kanskje slipper militæret.

Gjest Slettet+5132
Skrevet

Snø og kulde, OL-tullet irriterer meg. Jeg kommer aldri til å forstå den syke facinasjonen av å glo på de vinterlekene.

Gjest Bruker-127711
Skrevet

Ord delings feil. Fy faen det er grunn nok til å drepe!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...