Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg hater svarte....

biler ... :) hvor mange av dere trodde jeg var rasist nå ? :p

irritere meg grenseløst at man blir stemplet som rasist bare man nevner fargen svart :(

+ irriterer meg at pepsi maxen altid spruter når eg åpner den :ph34r::ph34r:

Skrevet (endret)
jeg hater svarte....

biler ... :) hvor mange av dere trodde jeg var rasist nå ? :p

irritere meg grenseløst at man blir stemplet som rasist bare man nevner fargen svart :(

+ irriterer meg at pepsi maxen altid spruter når eg åpner den :ph34r::ph34r:

www.trommelyd.no

Endret av Gavekort
Skrevet

Nå er jeg ferdig med alt jeg skal gjøre i dag og kan sove. :D

Så hvorfor skriver jeg dette i denne tråden spør dere...

Fordi nå klarer jeg ikke å sove. FFS!

Skrevet (endret)

at jeg så vitt har fått sett typen min i dag selv om det er 6 timer siden han kom hjem ... og i morgen har jeg sein vakt

+ alle de på facebook som kaller ungene sine prinsesse og prins heletiden... er ikke intressert i å høre om at ungen deres har spist jeg altså. det var moren og ikke ungen jeg er venn med

Endret av Estella!
Skrevet
Var en som returnerte et hovedkort i dag som var helt herpa.

Vedkommede skylder på posten. Vedder på at han mista det i gulvet...

Slike fyrer som dette!!

Haha, du skjønte den ikke... :!:

Skrevet (endret)
Estella: utdyp!

eller:

Å? fortell :hmm:

strømforsyneren gikk til helvette når strømmen gikk i hele nedre buskerud... den tålte vist ikke helt det.er så kjipt å må ut med de pengene.

ps: kondolerer ang tven lemon

Endret av Estella!
Skrevet

At bosset på sykkelen røyk i dag. Jeg syns at jeg hadde brukte nok penger på sykkelting denne måneden. Nå må jeg bruke enda mer penger på sykkelting i tillegg til bensin. Hvis jeg da ikke går til jobben istedenfor. Men det tar 45min minst.

Skrevet

At treningsstudioet har innført sånne brikker man skal putte i apparatene Gjør at det blir umulig å ta imellom settene til hverandre, ergo; mer kø, og mer frustrasjon og lenger tid, dårligere trening.

Skrevet
At treningsstudioet har innført sånne brikker man skal putte i apparatene Gjør at det blir umulig å ta imellom settene til hverandre, ergo; mer kø, og mer frustrasjon og lenger tid, dårligere trening.

Seriously? Hva er det neste? Mikrochip opp i rassen for å kunne sette seg på dassen?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...