Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-1432
Skrevet

TVNORGE men nå begynner bridget jones dagbok på tv3 da :thumbup:

Skrevet

Nei! Jeg har ikke lyst å bli med i en dansk konkurranse om å vinne en tur til New York, så ta et jævla hint og slutt å invitere meg! Hvorfor har jeg Facebook!?

Skrevet

Nei! Jeg har ikke lyst å bli med i en dansk konkurranse om å vinne en tur til New York, så ta et jævla hint og slutt å invitere meg! Hvorfor har jeg Facebook!?

Because you're an idiot.

Hehe.

• Liker 1
Skrevet

Because you're an idiot.

Hehe.

The game!

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Wow, ikke over ''the game'' enda?

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Følger ikke mote.

Ah, derfor du brukte betegnelsen ''the game'' ja. :thumbup:

Skrevet (endret)

Det nye designet til dagbladet.no. Tar designet mange år tilbake med de nye fargene. Tenker på dette.

post-160412-1286743458,4334_thumb.jpg

En ting som irriterer meg er at folk fortsatt bruker WinXP og Internet explorer :p

Neida :p

Endret av N.N
Skrevet

Følger ikke mote.

Ah, derfor du brukte betegnelsen ''the game'' ja. :thumbup:

Så om jeg velger å gå med hipsterbriller så følger jeg mote? Tror ikke du helt ser tegninga mi her. For det jeg tydeligvis gir et uttrykk av er at jeg driter i om det var så i går eller om det er inn. Jeg gjør mine ting og du gjør dine, jeg stikker ikke nesa mi inni dine ting.

• Liker 3
Skrevet

Sannsynligheten for at det går noe bra musikk på radio øker proporsjonalt med sannsynligheten for dårlig dekning, og for at jeg satte på nettopp den radiokanalen rett før sangen sluttet.

Jeg får ALDRI høre en fin sang helt fra begynnelsen, med god dekning. ALDRI!

• Liker 2
Skrevet (endret)
The game!

2942y55.png

EDIT: ARGH! Høyfrekvente pipelyder fra LCD, kjøleskap, all annen elektronikk, IT DRIVES ME INSANNEEEE!!!! :mad:

Endret av Kaymeerah
  • Liker 2
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...