Gå til innhold

Walkman / SE W810i

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nettopp fått min etterlengtede W810i. Jeg har noen spørsmål ang programmet for walkmannen. Det låg inne noen lydfiler fra leverandøren. Disse filene er ikke noe kule å få når en hører på musikk, men jeg får ikke slettet de. De blir bare slettet fra "spillelisten", men neste gang jeg spiller musikk er de der igjen. Utrolig kjedelig. Hva gjør jeg?

Og en annen ting, synest egentlig det walkmann-programmet er litt rart. Jeg laster ned musikk fra internett, og det er variablet hvor mye informasjon som følger med filene. På telefonen blir musikkfilene sortert i mapper etter artist og album der denne informasjonen er tilgjengelig. Så det ender med at fra samme artist kan noen filer ligge under artistnavnet mens andre ligger under "ukjent artist". Det blir så rotete. Er det bare sånn eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Gå inn på mobilen med windows explorer og slett mp3 fra flash kortet, det skulle gjøre susen.

Ellers tror eg navn på artist og album er det navnet på mappen som filen ligger i.... hvis jeg tar feil må du endre id2/3 tagen til mp3 men tror ikke det er så avansert.

Kom på en ting til lag dine egene spillelister så funker alt mye bedre.

Endret av Aqidon
Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet

Du kan legge til ID på filene selv. Det er ikke meningen at du skal piratkopiere musikken din vet du, så jeg tror egentlig ikke SE trenger å ta hensyn til det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...