Gå til innhold

Blir du smart av Diskusjon.no?


Onyx

Blir du smart av Diskusjon.no?  

348 stemmer

  1. 1. Blir du smart av Diskusjon.no?

    • Ja, forumet forer meg med ny informasjon stadig vekk gjennom dagen!
      147
    • Ja, forumet forer meg med ny informasjon minst en gang i uka!
      96
    • Ja, forumet forer meg med ny informasjon opptil flere ganger i måneden!
      52
    • Nei, forumet har som regel ikke ny informasjon å gi meg, men kommer bort i noe nytt noen ganger.
      36
    • Nei, forumet har som regel ikke ny informasjon å gi meg, jeg føler at jeg kan det meste innen alt mulig. (Alt fra vitenskap til dine behov i daglig livet)
      9
    • Nei, forumet har som regel ikke ny informasjon å gi meg, men tar initiativet til å lære andre.
      7


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Noen som føler dette med seg selv? At dere blir påvirket og foret med ny informasjon er en meget fin ting, og dette skjer med meg stadig vekk! Hvert fall hvis jeg besøker sider av forumet jeg ikke har peiling på. Spørsmål fra folk om ting fører til at man må lete etter stoff man ikke visste fra før, og dermed blir læren utvidet :)

 

Altså, jeg vet ikke om vi blir smartere IQ-messig av dette, men ny viten om ting er da vel positvt! Har dere noe å tilføye her, eventuelt kan komme med deres meninger om dette og hva dere synes? Kanskje vi kan lage en poll på dette?

 

Siden poll nå er lagt til, trenger vi ikke svaralternativene mere. Uansett er de i en spoiler-tag enn så lenge. Ha en god dag!

 

 

1) Ja, forumet forer meg med ny informasjon stadig vekk gjennom dagen!

2) Ja, forumet forer meg med ny informasjon minst en gang i uka!

3) Ja, forumet forer meg med ny informasjon opptil flere ganger i måneden!

4) Nei, forumet har som regel ikke ny informasjon å gi meg, men kommer bort i noe nytt noen ganger.

5) Nei, forumet har som regel ikke ny informasjon å gi meg, jeg føler at jeg kan det meste innen alt mulig. (Alt fra vitenskap til dine behov i daglig livet)

6) Nei, forumet har som regel ikke ny informasjon å gi meg, men tar initiativet til å lære andre.

7) Masse nytt informasjon gjør meg klokere og hold opp det gode arbeidet vi allerede gjør her på forumet!

 

Hilsen meg :)

 

Edit: Rettet feil. Rettet opp i saker og ting også :)

Endret av Onyx
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skal du ha poll, kan du rapportere tråden og spørre om poll :) Ellers må du vente til en mod stikker huet sitt innom og det kan ta en stund :p

6155428[/snapback]

Rapport sendt :) Da har jeg også skiftet emnetittel til: Blir du smart av Diskusjon.no? Det hørtes mere fornuftig ut!

Endret av onyX
Lenke til kommentar

Jeg har lært:

 

- Diverse rare ting, av blant annet Fredrik, Steffy (Graf) og resten av

kjernen i OT-baren, ting som jeg i utgangspunktet er skeptisk til

- Mange nye ord for disse tingene

- Sånne teite ting som man bare gjør

- En del ting som jeg så visst ikke kommer til å gjøre

- En del fornuftige ting

- Mange folk å kjenne

- Litt geografi

- HTML, CSS, litt VB, litt PHP og litt C#

- Mer om fotografi

- Generell datakunnskap innenfor flere felter

- Om forskjellige typer mennesker

...med mer.

 

Jeg har i tillegg lært:

- Hvordan gode boller ikke ser ut

 

Jeg har IKKE lært:

- Fransk

Lenke til kommentar

Lærer faktisk endel ja. Det har hjulpet meg med diverse teknisk kunnskap, innen hardware og noen ting i fysikken. Har også lært noen basic ting om mekking(modding).

Forumet har også gjort at jeg har blitt bedre til å utrykke meg skriftlig, jeg så noen av de første postene her på forumet forleden og det så mildt sagt ikke pent ut.

Forumet har hjulpet meg med mye småkunnskaper her og der, har egentlig gjort slik at jeg ikke har trengt å gjøre lekser i mange fag og gjør det lettere å imponere læreren i timen. Norsklærinnen min ble helt skjokkert når jeg fortalte henne at jeg nesten aldri så på tv eller leste aviser siden jeg har så "oppegående og reflektert" som hun så fint formulerte det.

 

Forumet har også hjulpet meg sosialt ved at jeg får med meg trender og fenomener i samfunnet. Som feks. goth og emo-kulturen.

 

Men om det er verdt tiden jeg bruker på det tror jeg neppe, men mennesker klarer vel ikke sitte med noe meningsfyllt døgnet rundt heller...

Lenke til kommentar

Jeg har blitt mye bedre i norsk, bare se på mine første poster som er rundt et år gamle. Jeg har fått nye interesser gjennom forumet og lært en masse, om det meste er nyttig kan diskuteres. Med hjelp av forumets mange forskjellige deler som omhandler forskjellige ting, blir jeg også bedre i ting jeg allerede kan.

Lenke til kommentar

Siden jeg begynte å henge her, fikk link av en kompis soms a jeg skulle spørre her hva slags pc'deler jeg skulle kjøpe. Slik startet det, da visste jeg ingenting! Ikke navnet på en PSU kontakt engang :dontgetit:

Nå kan jeg ganske mye mer, kan rive og røske (greit, ta inn og ut) ut alt inni maskina, og likevel vite hvor det skal, det er arti å kunne slikt :)

 

Fikk klart en Samf. oppgave takket være SO en gang;O Det var ikke værst syntes jeg^^ Fikk også tips til Krl en gang i Skoledelen.

 

Så konklusjon: Jepp, blitt MYE smartere :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...