Gå til innhold

Problemer med MSN-login i Kopete - Wrong Password


Anbefalte innlegg

Jeg har prøvd å logge meg inn på MSN i Kopete, men får beskjed om at det er feil passord. Passport-ID slutter med "@hotmail.com". Jeg har skrivd passordet riktig. "Override default server information" er av. Og når jeg oppretter account i programmet, passer jeg på å velge MSN.

 

Men hver gang jeg logger meg på får jeg beskjed om at passordet er uguyldig.

 

Nå prøvde jeg akkurat å logge meg på Yahoo, og fikk 100 filmeldinger som sa at jeg hadde ugyldig brukernavn.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har prøvd å logge meg inn på MSN i Kopete, men får beskjed om at det er feil passord. Passport-ID slutter med "@hotmail.com". Jeg har skrivd passordet riktig. "Override default server information" er av. Og når jeg oppretter account i programmet, passer jeg på å velge MSN.

 

Men hver gang jeg logger meg på får jeg beskjed om at passordet er uguyldig.

 

Nå prøvde jeg akkurat å logge meg på Yahoo, og fikk 100 filmeldinger som sa at jeg hadde ugyldig brukernavn.

6147882[/snapback]

 

 

gammel kde/kopete versjon innstallert tro ? :hmm:

 

hadde det der for ca 7-8 måneder siden tror jeg.

løste seg med en updatering av kde/kopete. :)

Lenke til kommentar
Prøvd med gaim eller amsn, bare for å teste at passordet ditt er riktig?

6156446[/snapback]

 

Jeg har logga inn med MSN i Windows. Funka det.

 

Jeg har prøvd å logge meg inn på MSN i Kopete, men får beskjed om at det er feil passord. Passport-ID slutter med "@hotmail.com". Jeg har skrivd passordet riktig. "Override default server information" er av. Og når jeg oppretter account i programmet, passer jeg på å velge MSN.

 

Men hver gang jeg logger meg på får jeg beskjed om at passordet er uguyldig.

 

Nå prøvde jeg akkurat å logge meg på Yahoo, og fikk 100 filmeldinger som sa at jeg hadde ugyldig brukernavn.

6147882[/snapback]

 

 

gammel kde/kopete versjon innstallert tro ? :hmm:

 

hadde det der for ca 7-8 måneder siden tror jeg.

løste seg med en updatering av kde/kopete. :)

6159620[/snapback]

 

Har Kubuntu, men husker ikke hvilken versjon. Skal prøve å oppdatere, men det senere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...