Gå til innhold

Kvalitet søppel! LES!! Viktig!


SirHartge

Anbefalte innlegg

Jo, men ikke les dem da mann? Det verste eg vet er å lese 100vis av poster der alle klager på ditt og datt, feks, avetaren din er for store, OLD, osv. Pleier å si" sop foran din egen dør før du forlanger at eg skal gjøre det foran min dør"?

Du poster en del i humor og mangen av de har eg sett før, men eg svarer ikke OLD fordi at eg har sett dem før. Hopper elegant over dem uten å si noenting.

Skulle eg svart OLD på vær post ville eg hatt sinnsykt mangen poster ekstra.

Jeg prøve dah å ignorere slike poster det er ikke det, men hvis ingen sier det til den personen at den posten er tatt opp før eller er feilplassert så vil jo OT gå helt amokk, pga det er ikke så stor aktivitet på Sirhartge i Off-Topic delen av forumet, så noen må jo si det så :shrug:

Jeg sier ikke at jeg er perfekt heller det har jeg aldri sagt/ment, men det fins dah diverse "regler" for OT delen og at man skal prøve å poste i rett kategori, og da er det ikke alle som vet om de.

Spessielt nå i nyere tid dah en god del personer med lite poster har kommet til SO og poster leker "si meg et ord" eller ting som før har blitt stengt av moderatorene pga forskjellige grunner.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du kan bruke mail eller PM :yes:

Det kan han ikke, for da har han ingen meldinger å poste :D

:lol: Tror ikke han bryr seg om det da, eller gjør han det. Kunne jo begynne eg og slik som han har gjort i det siste. :wink:

sånn at det i stedet for å stå 8182 (som det gjør nå), så skal det stå 818283? :D

Lenke til kommentar
Du kan bruke mail eller PM :yes:

Serriøst?

Nei vet du hva...jeg orker da fan ikke å klikke på PM knappen og skrive et inlegg, spessielt når de fleste nybegynnere ikke vet hva PM er for noe.

 

 

Fondus: jeg bryr meg ikke om antall poster...jeg poster der jeg syns jeg har noe å bridra med, og hvor vidt dere syns det er spam eller hva dere kaller det så får dere bare mene/tro det. :shrug:

Lenke til kommentar

Har lest gjennom hele tråden og jeg må si at der mye spam her for en tråd som egentlig skulle kritisere spam. Folk er flinke til å høre etter. Men jeg har ett forslag til straff for folk som er kjent for å spamme i tide og utide. Ta 500 poster fra de hver gang de spammer. Men da blir det vel konkurranse om hvem som har flest minus, da kunne man hatt en nedre grense på 0. Hva synes dere moderatorer om det forslaget. Da ville grunnen til å kjøre Spam Raid forsvunnet.

But this is å powerful, weapon so use it with wisdom

Lenke til kommentar
Har lest gjennom hele tråden og jeg må si at der mye spam her for en tråd som egentlig skulle kritisere spam. Folk er flinke til å høre etter. Men jeg har ett forslag til straff for folk som er kjent for å spamme i tide og utide. Ta 500 poster fra de hver gang de spammer. Men da blir det vel konkurranse om hvem som har flest minus, da kunne man hatt en nedre grense på 0. Hva synes dere moderatorer om det forslaget. Da ville grunnen til å kjøre Spam Raid forsvunnet.

But this is å powerful, weapon so use it with wisdom

Det du sier er bare lame. For å ta vekk 500 poster, må man fjerne 500 poster og da ødelegger man trådene totalt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...