Gå til innhold

Kvalitet søppel! LES!! Viktig!


SirHartge

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ARgh!

Nå er jeg sint å lei av "low-level-spam" som kommer fram den siste tiden.

Threads på threads som er feilplassert, Total blank av innhold og gudene vet hvor mange poster av "Se jeg har 100 poster nå". :grumpy:  

 

 

SKJERP DERE  :grumpy:

 

Warum Sie dieses B|Real sagen, hat jeder das Recht zu Spam dieses Forum. Wenn Sie es nicht mögen, schlage ich Sie Urlaub vor und komme nie zurück.

 

Und gelten Sie meine Pfosten als Spam? I alle Weisen haben alot des Inhalts in meinem Text...

 

Ich mag nicht Ihren Haltung Jungen.....

Lenke til kommentar
ARgh!

Nå er jeg sint å lei av "low-level-spam" som kommer fram den siste tiden.

Threads på threads som er feilplassert, Total blank av innhold og gudene vet hvor mange poster av "Se jeg har 100 poster nå". :grumpy:  

 

 

SKJERP DERE  :grumpy:

Hva? :D Klager du på andre nå, er vel ikke så mye bedre du og eg vel :D Jo eg klager ikke på andre :lol:

Lenke til kommentar

Hva? :D Klager du på andre nå, er vel ikke så mye bedre du og eg vel :D Jo eg klager ikke på andre :lol:

Jeg klager på alle threadsene som heter "hvor gammel er folket her" og lignende...Er så mange newkids at det er skremmende.

 

*sukk*

*Savne SO1*

 

Geschlossenes MrA|, mag ich nicht Ihre Haltung auch nicht. Ihre mehr mögen ivers...

Lenke til kommentar

Jeg klager på alle threadsene som heter "hvor gammel er folket her" og lignende...Er så mange newkids at det er skremmende.

 

*sukk*

*Savne SO1*

 

Jo, men ikke les dem da mann? Det verste eg vet er å lese 100vis av poster der alle klager på ditt og datt, feks, avetaren din er for store, OLD, osv. Pleier å si" sop foran din egen dør før du forlanger at eg skal gjøre det foran min dør"?

Du poster en del i humor og mangen av de har eg sett før, men eg svarer ikke OLD fordi at eg har sett dem før. Hopper elegant over dem uten å si noenting.

Skulle eg svart OLD på vær post ville eg hatt sinnsykt mangen poster ekstra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...