Gå til innhold

Kvalitet søppel! LES!! Viktig!


SirHartge

Anbefalte innlegg

HAr fått noen klager på denne spamminga til noen her. Det er noen som er oppsatt på og få en del poster og tråder i det siste. Det er lite kvalitet på postene etterhvert.

 

Jeg vil helst unngå å gå til noe virkemiddel, siden søppel er ett fristed for mange. Men jeg har selv irritert meg på noen tråder.

 

Så ikke bare jabb og spam, men skriv noe konstruktivt.

 

PS: Jeg kan blir fristet til å stenge/slette tråder med bare bullshit i.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Two hunters are out in the woods when one of them collapses. He doesn't seem to be breathing and his eyes are glazed. The other guy whips out his phone and calls the emergency services. He gasps: "My friend is dead! What can I do?" The operator says: "Calm down, I can help. First, let's make sure he's dead." There is a silence, then a shot is heard. Back on the phone, the guy says: "OK, now what?"

Lenke til kommentar

Quote:


Jimmy Pop skrev (2002-10-07 08:09):

Two hunters are out in the woods when one of them collapses. He doesn't seem to be breathing and his eyes are glazed. The other guy whips out his phone and calls the emergency services. He gasps: "My friend is dead! What can I do?" The operator says: "Calm down, I can help. First, let's make sure he's dead." There is a silence, then a shot is heard. Back on the phone, the guy says: "OK, now what?"


:lol:

 

 

Men til topic..Jeg er meget enig...er MYE spam som foregår her...jeg liker det heller ikke...så lenge det er konstruktiv spam så er det greit.

 

En spessiel plass jeg syns dere mod'er bør slå ned på er spam i kategorien "testposter".

Der er det RIMELIG unødvendig å poste...

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-10-07 13:45, skrev B|Real:



En spessiel plass jeg syns dere mod'er bør slå ned på er spam i kategorien "testposter".

Der er det RIMELIG unødvendig å poste...



 

Ja, folk poster 20 emner med overskriften 'Test', og ikke noe innhold annet enn kanskje: 'Bare tester litt...'.

 

Ganske unødvendig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...