Gå til innhold

Trenger nytt spill! Noen forslag?...


Anbefalte innlegg

Trenger sterkt et nytt spill! Gått lei av flere slagere :cry: og trenger ett eller annet med mye action! :p

 

Noen jeg har og er gått lei: - Oblivion

- Silkroad online

- Dreamfall

- Half life 2

- CS: Source

 

Jeg vil gjerne ha noe som har relasjoner til midelalderen (sverd og nærkamp).

Noe lignende oblivion hadde jeg ikke forkastet.

 

Spillet må være til PC (Siden jeg ikke har noen annen konsol å spille på), og systemkrav tror jeg PC-en min ikke skal ha noe problem med. :whistle:

 

Noen forslag? :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Trenger sterkt et nytt spill! Gått lei av flere slagere  :cry:  og trenger ett eller annet med mye action!  :p

 

Noen jeg har og er gått lei: - Oblivion

                                        - Silkroad online

                                        - Dreamfall

                                        - Half life 2

                                        - CS: Source

 

Jeg vil gjerne ha noe som har relasjoner til midelalderen (sverd og nærkamp).

Noe lignende oblivion hadde jeg ikke forkastet.

 

Spillet må være til PC (Siden jeg ikke har noen annen konsol å spille på), og systemkrav tror jeg PC-en min ikke skal ha noe problem med.  :whistle:

 

Noen forslag?  :hmm:

6138517[/snapback]

 

Hva med Morrowind?

Lenke til kommentar

Gode forslag! Jeg har sjekket ut Gothic 2 tidligere. Det er et veldig bra spill, men d går litt sakte og det er ikke altfor mange store heftige triks... :hm:

 

Jeg tenkte meg noe litt annet enn BF 2, bra forslag men ikke akuratt det jeg spurte etter .

 

Noen som har noe mer "Martial arts" -preget? sånn med sverd og slossing på høyt plan :thumbs:

Lenke til kommentar
Gode forslag! Jeg har sjekket ut Gothic 2 tidligere. Det er et veldig bra spill, men d går litt sakte og det er ikke altfor mange store heftige triks...  :hm:

 

Jeg tenkte meg noe litt annet enn BF 2, bra forslag men ikke akuratt det jeg spurte etter . 

 

Noen som har noe mer "Martial arts" -preget? sånn med sverd og slossing på høyt plan  :thumbs:

6138866[/snapback]

Ok, må berre forsikre meg om at ingen har gått glipp av G2. ;) (anbefalar ellers Night of the Raven som gjer G2 endå betre, og ein del vanskelegare)

 

Dersom du vil ha noko vesentleg meir action-prega, men med sverd, trur eg ikkje der er allverda å velge imellom til PC. Hadde du hatt ein PS2, ville det vore enklare. :-/

 

 

Kay

Lenke til kommentar
Trenger sterkt et nytt spill! Gått lei av flere slagere  :cry:  og trenger ett eller annet med mye action!  :p

 

Noen jeg har og er gått lei: - Oblivion

                                        - Silkroad online

                                        - Dreamfall

                                        - Half life 2

                                        - CS: Source

 

Jeg vil gjerne ha noe som har relasjoner til midelalderen (sverd og nærkamp).

Noe lignende oblivion hadde jeg ikke forkastet.

 

Spillet må være til PC (Siden jeg ikke har noen annen konsol å spille på), og systemkrav tror jeg PC-en min ikke skal ha noe problem med.  :whistle:

 

Noen forslag?  :hmm:

6138517[/snapback]

anarchy online er gøy sverd og skyte våpen og masse moro classic editon er gratis nå!! :dribble:

Lenke til kommentar

Sverdkamp, oldtid og moro. Vil på det sterkeste da anbefale wow.

Spillet har alt egentlig! Drepe bosser i store huler og forfallene slott. Eller drepe andre medspillere av den andre siden (Ond vs. god) i såkalte battlegrounds. I dette fantastiske spillet så kan du gjøre som du vil. Du står veldig fritt og jeg tror du kan finne alle de kriteriene du leter etter i dette spillet!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...