Gå til innhold

Nokia N80 - vurdering, problemer, tips og triks


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg bestilte en gang rett etter at tilbudet kom... 3 uker etter fikk jeg en email som sa jeg hadde skrevet feil IMEI.

 

Så jeg registrerte meg på nytt. en måned etter det fikk jeg minnekortet. I dag fikk jeg enda et... :p

6844305[/snapback]

Du kan sende det tilbake om du vil være snill mot Nokia! :love:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Haha, neida, bare fleiper :)

Lenke til kommentar
Er n80 a2dp-kompatibel, eller er den det ikkje?

 

Det var nokon som påstod det her i forumet ein gong.

Men ifølge oversikten gjengitt i ein artikkel om a2dp-headsett her i amobil, står n80 ikkje på lista.

Har òg sett det andre stader at den ikkje skal vera det.

6851728[/snapback]

 

 

Nei, men det skal vistnok fungere med et MSI-headsett / programvare eller lignende.

Lenke til kommentar

Har prøvd Vampents beta emulator for GameboyColor spill på min N80 og det ser ut til å virke. Har ikke prøvd den i mange dagene så ingen garantier fra meg, men kvaliteten virker bra. Skjermen på N80 gir fine bilder med denne emulatoren synes jeg.

 

Du kan prøve den noen minutter av gangen først, og hvis den funker hos deg koster det ca 70 kr å registrere. Før registrering kan du heller ikke laste savegames.

 

Forklaringene på hvordan du bruker den er noe mangelfulle, men jeg installerte den på minnekortet, kopierte ROM'er til mappen Others\vBoy på minnekortet. Deretter åpner du ROM'en (ikke selve programmet vBoy men ROM filen) og du er i gang.

 

Du kan finne emulatoren her:

http://www.vampent.com/vboy.htm

 

Husk å velge Symbian S60v3 versjonen for N80. Den er i beta, men funker ok så vidt jeg kan se. Henger seg av og til. Registrering skal visstnok gi gratis oppdatering på livstid, men vi får se.

 

P.S. det finnes mange Public Domain kompatible ROM'er, så dette er ingen oppfordring til piratkopiering.

Lenke til kommentar
Har prøvd Vampents beta emulator for GameboyColor spill på min N80 og det ser ut til å virke. Har ikke prøvd den i mange dagene så ingen garantier fra meg, men kvaliteten virker bra. Skjermen på N80 gir fine bilder med denne emulatoren synes jeg.

 

Du kan prøve den noen minutter av gangen først, og hvis den funker hos deg koster det ca 70 kr å registrere. Før registrering kan du heller ikke laste savegames.

 

Forklaringene på hvordan du bruker den er noe mangelfulle, men jeg installerte den på minnekortet, kopierte ROM'er til mappen Others\vBoy på minnekortet. Deretter åpner du ROM'en (ikke selve programmet vBoy men ROM filen) og du er i gang.

 

Du kan finne emulatoren her:

http://www.vampent.com/vboy.htm

 

Husk å velge Symbian S60v3 versjonen for N80. Den er i beta, men funker ok så vidt jeg kan se. Henger seg av og til. Registrering skal visstnok gi gratis oppdatering på livstid, men vi får se.

 

P.S. det finnes mange Public Domain kompatible ROM'er, så dette er ingen oppfordring til piratkopiering.

6861844[/snapback]

 

Synd de ikke snekra sammen en GBA emulator først. Finnes vel endel morsomme spill til GBC og.

Lenke til kommentar
Er n80 a2dp-kompatibel, eller er den det ikkje?

 

Det var nokon som påstod det her i forumet ein gong.

Men ifølge oversikten gjengitt i ein artikkel om a2dp-headsett her i amobil, står n80 ikkje på lista.

Har òg sett det andre stader at den ikkje skal vera det.

6851728[/snapback]

 

 

Nei, men det skal vistnok fungere med et MSI-headsett / programvare eller lignende.

6852029[/snapback]

 

Kva betyr det?

Lenke til kommentar
Forklaringene på hvordan du bruker den er noe mangelfulle, men jeg installerte den på minnekortet, kopierte ROM'er til mappen Others\vBoy på minnekortet. Deretter åpner du ROM'en (ikke selve programmet vBoy men ROM filen) og du er i gang.

6861844[/snapback]

Nei du skal åpne programmet. Da får du en liste over alle spill du har installert.
Synd de ikke snekra sammen en GBA emulator først. Finnes vel endel morsomme spill til GBC og.

6862063[/snapback]

Desverre er ingen av 3rd edition telefonene kraftig nok til å kjøre GBA-spill. SNES derimot, skal komme i løpet av uka har jeg hørt. Og NES finnes allerede :)
Lenke til kommentar
Forklaringene på hvordan du bruker den er noe mangelfulle, men jeg installerte den på minnekortet, kopierte ROM'er til mappen Others\vBoy på minnekortet. Deretter åpner du ROM'en (ikke selve programmet vBoy men ROM filen) og du er i gang.

6861844[/snapback]

Nei du skal åpne programmet. Da får du en liste over alle spill du har installert.

6862600[/snapback]

 

Du har rett. Gikk i surr om jeg var i filbehandling eller i programmet da jeg fikk opp den lista. Dermed har jeg bidratt til at de mangelfulle forklaringene også ble forvirrende og feil :!:

Lenke til kommentar

*LØST!!*

 

Ringte Chess kundeservice og de "resatte" noen ting på mitt abo, og nå funker alt som ei kule!! Greit å vite at jeg ikke var den som rota rundt ihvertfall!!

 

---------

 

Kommer ikke online med mobilen via 3G eller noe slikt.

 

Opperator: Chess (med netcom nett)

 

Jeg fikk mobilen idag. Kjøpte den via gsm.no som er chess sin nettbutikk.

 

Det fulgte med to oppsett. Men ingen av de funket. Prøvd å laste ned fra netcom nå. Men prøver jeg å wappe står det bare "kobler til" og ikke noe skjer.

 

Prøver jeg å sende mail skjer det samme.

 

Hva er det jeg ikke får til? Trodde jeg var en ganske dreven mobilbruker. Finnes det noe guide jeg bør gå igjennom?

 

AKIRA

Endret av AKIRAx24
Lenke til kommentar

Hei jeg har et problem.. Mobilen min viser at den sender sms (den lille pillen) så forsvinner den ikke... om dere forstår? jeg har prøvd å (holde inne meny knappen å trykke C) har også prøvd å restarte men den vil ikke forsvinne..

 

Ps. Mobilen sender smsene.

 

Hva kan jeg gjøre litt irriterende.'

 

takk

Lenke til kommentar
Hei jeg har et problem.. Mobilen min viser at den sender sms (den lille pillen) så forsvinner den ikke... om dere forstår? jeg har prøvd å (holde inne meny knappen å trykke C) har også prøvd å restarte men den vil ikke forsvinne..

 

Ps. Mobilen sender smsene.

 

Hva kan jeg gjøre litt irriterende.'

 

takk

6873900[/snapback]

 

Forstår ikke problemet helt siden jeg ikke har vært borti det der.. Men prøv å gå på kladd eller utboks, ligger sikkert en sms eller mms som ikke har blitt sendt pga nettverksfeil. Slett denne og pila oppe i menyen skal være "gone"...

 

Eller tar jeg feil? gi tilbakemld.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...