Gå til innhold

Nokia N80 - vurdering, problemer, tips og triks


Anbefalte innlegg

Er det på de britiske sidene du tenker på da? for i henhold til nokia norge vil det ikke komme på de norske sidene før tidligst i desember. Men funker det med den fra de britiske sidene ? Forde om tlf en er norsk?
Er jo flere her på forumet som har sagt at de har oppdatert sin N70 via den britiske siden, så jeg regner med det skal fungere.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har forstått det slik at det ikke finnes noen slumre mulighet på vekkeklokken på N80. Stemmer dette, eller er det slik at noen av dere ikke finner funksjonen?

Har planer om å kjøpe meg N80i, men ble litt usikker hvis ikke denne helt normale funksjonen er til stede :dontgetit: og den er viktig for meg, for å komme opp om morra'n :)

Endret av Chivas610
Lenke til kommentar
Har fostått det slik at det ikke finnes noen slumre mulighet på vekkeklokken på N80. Stemmer dette, eller er det slik at noen av dere ikke finner funksjonen?

Har planer om å kjøpe meg N80i, men ble litt usikker hvis ikke denne helt normale funksjonen er til stede  :dontgetit:  og den er viktig for meg, for å komme opp om morra'n  :)

6805091[/snapback]

Du kan trygt kjøpe den, for N80 har slumrefunksjon. Jeg bruker den hver dag.

Lenke til kommentar
Nå skal min N80 til rep for 2. gang...    Jeg tror neppe det blir Nokia igjen på meg.  Trodde jeg kjøpte kvalitet..  Men så feil kan jeg ta..

 

:nei:

6807088[/snapback]

 

Min er også på service for annen gang... Kjøpte den 26. juni. Leverte den inn på service når den var 8 dager gammel... Fikk den igjen ca 6 uker senere (raske er de ikke), testa den i butikken jeg hentet den i, og feilen var der ennå. Så da var det rett inn igjen... :mad:

 

Problemet mitt er at skjermen mister bildet. Det bare fader ut og skjermen blir hvit. Er helt tydelig at det er dårlig kontakt et eller annet sted, for når jeg bruker slideren, så er skjermen helt kaos, med striper og skjembilde som kommer og går...

 

Blir nok tilbake til SonyEricsson for min neste mobil ja... :nei:

Lenke til kommentar
Nå skal min N80 til rep for 2. gang...    Jeg tror neppe det blir Nokia igjen på meg.  Trodde jeg kjøpte kvalitet..  Men så feil kan jeg ta..

 

:nei:

6807088[/snapback]

 

 

Hmmm....hva har vært problemet?

 

 

Det er det som er så rart.....det er mange som mener at dette er en knalltelefon, mens andre igjen, mener at den ikke er noe bra. Hvordan kan det ha seg at det er så sprikende meninger om en og samme telefon? De enkelte telefonene er vel ikke forskjellige :hmm:;)

Lenke til kommentar
Mobiola Webcam er ikke et 3rd edition program.
Da kan du ikke ha lest gjennom tråden jeg refererte til. I post nr fem skrives det We are currently working on v3 version. It should be available within 1-2 months'.

6788935[/snapback]

 

Fikk denne mailn i dag:

"We almost completed version for 3rd Edition and going to send it to Symbian Signed testing next week. 3rd Edition require signing such applications like ours with certification in order for it to be functional. We are planning to complete whole process within 2-3 weeks. Please stay tuned to our updates and news."

Lenke til kommentar
Mobiola Webcam er ikke et 3rd edition program.
Da kan du ikke ha lest gjennom tråden jeg refererte til. I post nr fem skrives det We are currently working on v3 version. It should be available within 1-2 months'.

6788935[/snapback]

 

Fikk denne mailn i dag:

"We almost completed version for 3rd Edition and going to send it to Symbian Signed testing next week. 3rd Edition require signing such applications like ours with certification in order for it to be functional. We are planning to complete whole process within 2-3 weeks. Please stay tuned to our updates and news."

6808879[/snapback]

 

Håper den har en digg søker. N73-søkeren er mye bedre enn den på N80 :(

Lenke til kommentar
Det er jo et webcam program... tror ikke det er noen søker på den i det hele tatt.

6810949[/snapback]

Ah, tenkte det var et program som også kunne ta bilder. Beklager. Men hvorfor er søkeren på N73 så mye bedre? Det irriterer meg grenseløst, ikke bedre med ny FW heller?

 

EDIT: Nokia Phone Software Update, N91 er nå i kompitabel-lista. Kan vel neppe være lenge før N80 er støtta.

Endret av deleder
Lenke til kommentar
Nå skal min N80 til rep for 2. gang...    Jeg tror neppe det blir Nokia igjen på meg.  Trodde jeg kjøpte kvalitet..  Men så feil kan jeg ta..

 

:nei:

6807088[/snapback]

 

Uflaks!

 

Hva er det som har vert problemet?

6807205[/snapback]

 

 

 

Problemene med min telefon er at den låser seg under bruk, skjermen viser bare bakgrunn og ikke noe meny.. Den står sånn helt til jeg tar ut batteri og starter den på nytt..

 

Har og problem med det at den er forferdelig treg, bruker veeeeldig lang tid på å sende sms.

 

Den har fått ny fw en gang, men det hjalp lite den gang.

Lenke til kommentar
Noen som enda venter på gratis minnekort fra nokia?

 

Har ventet 1 Mnd nå

6805151[/snapback]

Ja.

 

Sendte Club Nokia mail i går. Alt de sa var at jeg kunne prøvde å registrere på nytt..

6806402[/snapback]

 

 

Jeg fikk minnekortet mitt ca en mnd etter at jeg registrerte meg :)

Lenke til kommentar
Nå skal min N80 til rep for 2. gang...    Jeg tror neppe det blir Nokia igjen på meg.  Trodde jeg kjøpte kvalitet..  Men så feil kan jeg ta..

 

:nei:

6807088[/snapback]

 

Min er også på service for annen gang... Kjøpte den 26. juni. Leverte den inn på service når den var 8 dager gammel... Fikk den igjen ca 6 uker senere (raske er de ikke), testa den i butikken jeg hentet den i, og feilen var der ennå. Så da var det rett inn igjen... :mad:

 

Problemet mitt er at skjermen mister bildet. Det bare fader ut og skjermen blir hvit. Er helt tydelig at det er dårlig kontakt et eller annet sted, for når jeg bruker slideren, så er skjermen helt kaos, med striper og skjembilde som kommer og går...

 

Blir nok tilbake til SonyEricsson for min neste mobil ja... :nei:

6807299[/snapback]

Blir nok SE på meg også neste gang, for dette er for dårlig. Min mobil er SÅ full av softwarefeil at jeg skal prøve å få kjøpet hevet. I ditt tilfellet ville jeg i alle fall gjort det, om problemet ikke forsvinner når du får den tilbake.

 

Nå nekter min mobil å gå på internett(bare hopper ut av programmet) og musikkbiblioteket er ubrukelig(kilkker når jeg skal legge inn musikken)!... :no:

Lenke til kommentar
Nå skal min N80 til rep for 2. gang...    Jeg tror neppe det blir Nokia igjen på meg.  Trodde jeg kjøpte kvalitet..  Men så feil kan jeg ta..

 

:nei:

6807088[/snapback]

 

Min er også på service for annen gang... Kjøpte den 26. juni. Leverte den inn på service når den var 8 dager gammel... Fikk den igjen ca 6 uker senere (raske er de ikke), testa den i butikken jeg hentet den i, og feilen var der ennå. Så da var det rett inn igjen... :mad:

 

Problemet mitt er at skjermen mister bildet. Det bare fader ut og skjermen blir hvit. Er helt tydelig at det er dårlig kontakt et eller annet sted, for når jeg bruker slideren, så er skjermen helt kaos, med striper og skjembilde som kommer og går...

 

Blir nok tilbake til SonyEricsson for min neste mobil ja... :nei:

6807299[/snapback]

Blir nok SE på meg også neste gang, for dette er for dårlig. Min mobil er SÅ full av softwarefeil at jeg skal prøve å få kjøpet hevet. I ditt tilfellet ville jeg i alle fall gjort det, om problemet ikke forsvinner når du får den tilbake.

 

Nå nekter min mobil å gå på internett(bare hopper ut av programmet) og musikkbiblioteket er ubrukelig(kilkker når jeg skal legge inn musikken)!... :no:

6812906[/snapback]

 

Ny Firmware? :) Tror det skal gjøre susen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...