Gå til innhold

Nokia N80 - vurdering, problemer, tips og triks


Anbefalte innlegg

Men angående N 80.. Er det bare jeg som synes det er dårlig av nokia at de ikke har klart og lage en mobil med lommelykt, stoppeklokke, og en skikkelig vekkeklokke?... :(  På dette område synes jeg nokia har litt og lære av Sony Erickson.

6750537[/snapback]

 

Lommelykt = S60 spoton gratis og funker som f

 

Noen som har flasha fw selv? Erfaringer? Usikker på om jeg tørr :p

Endret av deleder
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men angående N 80.. Er det bare jeg som synes det er dårlig av nokia at de ikke har klart og lage en mobil med skikkelig vekkeklokke?... :( 
Jeg gikk fra 6280 med skikkelig vekkelkokke til N80 med elendig vekkeklokke! Jeg måtte derfor bruke over 100 kr på å kjøpe Handy Clock. Programmet fungerer utmerket, men det hadde ikke kostet Nokia noe å lagt til "gjenta"-funksjonen i vekkeklokken i telefonen.
Lenke til kommentar
Hei

 

Kunne noen fortelle meg hva jeg skulle taste på mobilen for at jeg kunne få opp lista over hvilken programmer som kjører i bakgrunnen så jeg kan slå av de siden det står minnet fullt slå av noen programmer når jeg zoomer.

Haster

Takk

6751567[/snapback]

Hei

Hold menyknappen inne 2-3 sekunder

Lenke til kommentar
Men angående N 80.. Er det bare jeg som synes det er dårlig av nokia at de ikke har klart og lage en mobil med lommelykt, stoppeklokke, og en skikkelig vekkeklokke?... :(  På dette område synes jeg nokia har litt og lære av Sony Erickson.

6750537[/snapback]

 

Lommelykt = S60 spoton gratis og funker som f

 

Noen som har flasha fw selv? Erfaringer? Usikker på om jeg tørr :p

6750711[/snapback]

Lenke til kommentar
Men angående N 80.. Er det bare jeg som synes det er dårlig av nokia at de ikke har klart og lage en mobil med lommelykt, stoppeklokke, og en skikkelig vekkeklokke?... :(  På dette område synes jeg nokia har litt og lære av Sony Erickson.

6750537[/snapback]

 

Lommelykt = S60 spoton gratis og funker som f

 

Noen som har flasha fw selv? Erfaringer? Usikker på om jeg tørr :p

6750711[/snapback]

 

Bruker vekkerklokken på telefonen daglig, den ringer når den skal å har slumre funksjon? Hva er galt med vekkerklokken på N80? Når det gjelder lommelykt funksjon har jeg aldri hatt det helt store behovet for d. Ikke stoppeklokke heller. Men det jeg virkelig savner er nedtellingstidtaker. Finst det noe program som fikser dette på en grei måte?

Lenke til kommentar
Bruker vekkerklokken på telefonen daglig, den ringer når den skal å har slumre funksjon? Hva er galt med vekkerklokken på N80?

6755442[/snapback]

For min del er det plagsomt at man deaktiverer hele vekkerklokken ved å trykke på feil knapp. Det burde vært slik at det er litt mer omfattende å deaktivere den, slik at man ikke skrur den av ved et uhell.

Lenke til kommentar
Noen her som vet hvor man får tak i lommelyktfunksjon??

6752399[/snapback]

 

Last ned den nyeste spot on. Det er freeware og da kan du velge om kamera lyset skal være på eller av.. tror det er 0.05 som er nyest

:D

6754662[/snapback]

 

Hvor kan man laste ned det programmet? :hmm:

Lenke til kommentar
Men angående N 80.. Er det bare jeg som synes det er dårlig av nokia at de ikke har klart og lage en mobil med lommelykt, stoppeklokke, og en skikkelig vekkeklokke?... :(  På dette område synes jeg nokia har litt og lære av Sony Erickson.

6750537[/snapback]

 

Lommelykt = S60 spoton gratis og funker som f

 

Noen som har flasha fw selv? Erfaringer? Usikker på om jeg tørr :p

6750711[/snapback]

 

Bruker vekkerklokken på telefonen daglig, den ringer når den skal å har slumre funksjon? Hva er galt med vekkerklokken på N80? Når det gjelder lommelykt funksjon har jeg aldri hatt det helt store behovet for d. Ikke stoppeklokke heller. Men det jeg virkelig savner er nedtellingstidtaker. Finst det noe program som fikser dette på en grei måte?

6755442[/snapback]

 

Jeg tror det folk savner her, er muligheten til å stille inn vekkeklokken til å ringe på faste dager. Feks man,ons osv. På N80 må man stille inn for hver dag. Gikk selv fra SE 750i som har denne funksjonen og var blitt litt avhengi/sløv! Litt surt å måtte betale 100 kr. for å få den funksjonen som noen tidligere antydet!

Lenke til kommentar

Er det noen som har noen tips for å enkelt overføre lydfiler til n80, så de dukker opp i musikkbiblioteket? Evt få de inn i musikkbiblioteket etter at de er lagt inn på minnekortet?

 

Er det mulig å bruke wlan til å overføre filer til/fra telefonen? Sitter med mac, så får ikke brukt Music Manager eller noen av de andre løsningene som fulgte med telefonen.

 

Har forsøkt å opprette et ad-hoc-nettverk på mac'en, og har klart å koble n80 til det nettverket via bt, men der stopper det. Klarer ikke finne noen måte å laste over filer på, selvom dette hadde vært superpraktisk.

 

Noen som har noen tips?

Lenke til kommentar
Er det noen som har noen tips for å enkelt overføre lydfiler til n80, så de dukker opp i musikkbiblioteket? Evt få de inn i musikkbiblioteket etter at de er lagt inn på minnekortet?
Du går bare inn i musikkavspilleren og velger "oppdater musikkbibliotek". Da dukker alle musikkfilene på minnekortet opp automatisk i musikkbiblioteket.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...