Gå til innhold

Nokia N80 - vurdering, problemer, tips og triks


Anbefalte innlegg

Ok, et lite tips til alle dem som har flashet telefonen med siste FW men savner søk, PDF, antivirus og de tingene som sto oppført i listen over forbedringer i denne FW.

 

Last ned BB5 Reaper 2006 og følg beskrivelsen i denne. Flashet telefonen min på nytt i går med denne, og nå er alt på plass og telefonen er både greiere og mer stabil, og både PDF, antivirus, søk og medieplayerstøtte er på plass. :)

Endret av kartoon
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ok, et lite tips til alle dem som har flashet telefonen med siste FW men savner søk, PDF, antivirus og de tingene som sto oppført i listen over forbedringer i denne FW.

 

Last ned BB5 Reaper 2006 og følg beskrivelsen i denne. Flashet telefonen min på nytt i går med denne, og nå er alt på plass og telefonen er både greiere og mer stabil, og både PDF, antivirus, søk og medieplayerstøtte er på plass. :)

6780870[/snapback]

 

Hvilke flashfiler brukte du?

Lenke til kommentar
Ok, et lite tips til alle dem som har flashet telefonen med siste FW men savner søk, PDF, antivirus og de tingene som sto oppført i listen over forbedringer i denne FW.

 

Last ned BB5 Reaper 2006 og følg beskrivelsen i denne. Flashet telefonen min på nytt i går med denne, og nå er alt på plass og telefonen er både greiere og mer stabil, og både PDF, antivirus, søk og medieplayerstøtte er på plass. :)

6780870[/snapback]

 

Hvilke flashfiler brukte du?

6781016[/snapback]

 

Jeg brukte flashfilene fra dogtoe

http://nokia.dogtoe.com/

 

Slik jeg har forstått det så hadde det at dette ikke ble riktig med beskrivelsen fra dogtoe ikke med flashfilen å gjøre, men med hvilken versjon av Phoenix og Diego som ble brukt å gjøre.

Lenke til kommentar
Ok, et lite tips til alle dem som har flashet telefonen med siste FW men savner søk, PDF, antivirus og de tingene som sto oppført i listen over forbedringer i denne FW.

 

Last ned BB5 Reaper 2006 og følg beskrivelsen i denne. Flashet telefonen min på nytt i går med denne, og nå er alt på plass og telefonen er både greiere og mer stabil, og både PDF, antivirus, søk og medieplayerstøtte er på plass. :)

6780870[/snapback]

 

Hvilke flashfiler brukte du?

6781016[/snapback]

 

Jeg brukte flashfilene fra dogtoe

http://nokia.dogtoe.com/

 

Slik jeg har forstått det så hadde det at dette ikke ble riktig med beskrivelsen fra dogtoe ikke med flashfilen å gjøre, men med hvilken versjon av Phoenix og Diego som ble brukt å gjøre.

6781087[/snapback]

Er ikke det jeg mente. Jeg mener de eksakte flashfilene, som du valgte i Phoenix. Jeg har lasta ned den nyeste firmwaren men er liksom 10 filer.

Lenke til kommentar
Ok, et lite tips til alle dem som har flashet telefonen med siste FW men savner søk, PDF, antivirus og de tingene som sto oppført i listen over forbedringer i denne FW.

 

Last ned BB5 Reaper 2006 og følg beskrivelsen i denne. Flashet telefonen min på nytt i går med denne, og nå er alt på plass og telefonen er både greiere og mer stabil, og både PDF, antivirus, søk og medieplayerstøtte er på plass. :)

6780870[/snapback]

 

Hvilke flashfiler brukte du?

6781016[/snapback]

 

Jeg brukte flashfilene fra dogtoe

http://nokia.dogtoe.com/

 

Slik jeg har forstått det så hadde det at dette ikke ble riktig med beskrivelsen fra dogtoe ikke med flashfilen å gjøre, men med hvilken versjon av Phoenix og Diego som ble brukt å gjøre.

6781087[/snapback]

Er ikke det jeg mente. Jeg mener de eksakte flashfilene, som du valgte i Phoenix. Jeg har lasta ned den nyeste firmwaren men er liksom 10 filer.

6781440[/snapback]

 

Filene ble valgt av seg selv de når jeg valgte Scandinavian pearl black i øverste nedtrekksboks i phoenix.

Gadd ikke sjekke over konkret hvilken filer det var. Godtok dem som var!

Lenke til kommentar
Ok, et lite tips til alle dem som har flashet telefonen med siste FW men savner søk, PDF, antivirus og de tingene som sto oppført i listen over forbedringer i denne FW.

 

Last ned BB5 Reaper 2006 og følg beskrivelsen i denne. Flashet telefonen min på nytt i går med denne, og nå er alt på plass og telefonen er både greiere og mer stabil, og både PDF, antivirus, søk og medieplayerstøtte er på plass. :)

6780870[/snapback]

 

Hvilke flashfiler brukte du?

6781016[/snapback]

 

Jeg brukte flashfilene fra dogtoe

http://nokia.dogtoe.com/

 

Slik jeg har forstått det så hadde det at dette ikke ble riktig med beskrivelsen fra dogtoe ikke med flashfilen å gjøre, men med hvilken versjon av Phoenix og Diego som ble brukt å gjøre.

6781087[/snapback]

Er ikke det jeg mente. Jeg mener de eksakte flashfilene, som du valgte i Phoenix. Jeg har lasta ned den nyeste firmwaren men er liksom 10 filer.

6781440[/snapback]

 

Filene ble valgt av seg selv de når jeg valgte Scandinavian pearl black i øverste nedtrekksboks i phoenix.

Gadd ikke sjekke over konkret hvilken filer det var. Godtok dem som var!

6782566[/snapback]

 

Aha danke! Tror nesten jeg må prøve dette. Men er litt redd for at det går i do :p

Lenke til kommentar

Jeg har nå hatt min N80 i snart 1 mnd, og synes dette er en kjempetlf. I det siste har det likevel begynt å bli vel mye problemer med denne.

 

1) Mine nylig lagrede kontakter, som ikke er lagret fra før, vil ikke vises med navn når de ringer eller sender mld. Det er kun nr som kommer opp!

 

2) Mobilen henger seg opp HELE tiden, og den smaleste ting som å trykke på menyknappen kan skape problemer.

 

3) Å bruke internett gjennom WLAN er forbeholdt telefonens goddager. Er som regel bare å glemme dette, om man ikke vil slå av mobil og starte den på nytt flere ganger etter hverandre.

 

 

De fleste av disse problemene kom først etter en FW-oppgradering hos et autorisert Nokia serviceverksted. Fikk da siste programvaren og slike ting, men SÅ mye tull og bugs har jeg aldri opplved før.

 

Er dette grunn til reklamasjon eller hvilke rettigheter har jeg her egentlig med tanke på at jeg har hatt problmer med telefonen før FW-oppgraderingen også?!

 

Virker som en feilvare rett og slett..

 

Mvh

Endret av Iroc
Lenke til kommentar

hei er det noen som vet om det går ann og sette opp så man går på internett mellom pcen med bluetooth. siden jeg har ikke w lan hjemme... hadde vert digg vis jeg kunne brukt bluetooth og fått det mellom pcen:D :D noen som vet? Og er det noen som vet om et program så man kan styre hele pcen fra mobilen ikke bare winamp og powerpoint? :D:D eller no annet fett med bluetooth :)

Lenke til kommentar
hei er det noen som vet om det går ann og sette opp så man går på internett mellom pcen med bluetooth.
Du tenker på å bruke mobilens 3G-tilkobling som internettilkobling? Nokia PC Suite har et eget menyvalg som heter "Koble til internett". Det skal funke bra!

6787429[/snapback]

 

Nei jeg tenker motsatt.. så hvis jeg sitter i stua så kan jeg på nettet med telfonen mellom pcen via buetooth.. hvis det ble no klarere.

Lenke til kommentar
Nokias eget FW oppgraderingsprogram er jo bare dager unna... ville heller ventet på det.

6783693[/snapback]

 

Er det på de britiske sidene du tenker på da? for i henhold til nokia norge vil det ikke komme på de norske sidene før tidligst i desember. Men funker det med den fra de britiske sidene ? Forde om tlf en er norsk?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...