Arne Skrevet 17. mai 2006 Skrevet 17. mai 2006 (endret) Hei! Eg sit no på eit breiband med 800 opp og 200 ned. Prisen pr. månad er 330kr. Syns de dette er for dyrt? Det er ein god del nedetid, og det er jo litt lite med 800. Dei 200 bryr eg meg ikkje så mykje om, sidan eg gjer katten i kor mykje eg fildelar. Vell, syns de dette er for dyrt? EDIT: Er det nokon som har erfaringar med dette? Her! Endret 17. mai 2006 av Fjott
JohndoeMAKT Skrevet 17. mai 2006 Skrevet 17. mai 2006 Dersom benevningen på tallene du har der er kbps (kilo-bit-per-sekund) er det ganske lav båndbredde for den prisen. Som du selv har funnet frem til i den tele2linken får du i dag et par megabit ADSL til omtrent det samme. Men dersom benevningen derimot er kBps (kilo-byte-per-sekund) betyr det båndbredde på ca 8/2 Mbps som du trolig kan få fra Lyse, BKK og andre strømleverandører er derimot prisen ganske god. Dersom du har nedetid er det IMO god nok grunn til å bytte uansett hvilken båndbredde du får.
Arne Skrevet 18. mai 2006 Forfatter Skrevet 18. mai 2006 (endret) Eg veit ikkje, det står berre 800/200, men eg trur det er kbps. Det er eit problem. Me har isdn, og det kostar 1k for å få sikfta frå isdn til analog, sidan ein må ha analog for å ha ADSL. Er ikkje den tele2linken 3 megabit ADSL? Endret 18. mai 2006 av Fjott
Arne Skrevet 18. mai 2006 Forfatter Skrevet 18. mai 2006 Jo, det er det. Veit du om dei tilbyr høgare hastigheitar enn 800/200? Det hadde jo vore eit alternativ å få høgare hastigheit frå dei, og behalde ISP'en, trass i litt nedetid.
Zeph Skrevet 18. mai 2006 Skrevet 18. mai 2006 Vel, eg flytta frå Kvam, men hadde Kvamnet når eg budde der. Hadde eg budd der den dag i dag ville eg bestillt 4Mbit frå Start.no til 400,- månaden på flekken. Kvamnet er ikkje i stand til å levere til konkurransedyktige prisar og eg har ikkje noko mål om å støtte lokalbedrifter og sitte der med ein latterlig forbindelse. Kor bur du? Kvamnet har oppgradert nettet sitt i år og du skal visstnok kunne få 3Mbit om du bur lagleg til, må skifte antenna først. Me (familien min) bur akkurat utanfor rekkevidda til den nye sendaren og sitter framleis med standard fart. Eg har prøvd å få dei til å sei opp, men er litt lite engasjement på området. Det du kan gjere er å ta ein telefon til Kvamnet, forklare situasjonen så vil dei sikkert kunne svare deg om du er innanfor rekkevidda til det nye nettet. Som sagt så synest eg Start.no ser ut som ein veldig attraktiv leverandør, sjekk prislistene her. Gratis dei to første månadane om du bestiller 4 eller 6Mbit er det og.
agvg Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 Det er eit problem. Me har isdn, og det kostar 1k for å få sikfta frå isdn til analog, sidan ein må ha analog for å ha ADSL. 6124132[/snapback] Man kan da fint kjøre ADSL og ISDN, hvor har du blitt fortalt noe annet?
Arne Skrevet 22. mai 2006 Forfatter Skrevet 22. mai 2006 Å, takk for hjelp! Er de sikker på at det går fint å køyre ISDN og ADSL ilag? zeph: Den 4 mbiten såg interessant ut. http://hardware.nos testar, målar den i Mbps eller Mbitps?
agvg Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 Å, takk for hjelp!Er de sikker på at det går fint å køyre ISDN og ADSL ilag? 6154846[/snapback] Ja, jeg og titusenvis av andre gjør da dette uten noe problem.
Arne Skrevet 22. mai 2006 Forfatter Skrevet 22. mai 2006 Kva i alle dagar? Eg fann ut at eg ikkje kunne få 4mbit, berre 3! Kva kan det vere?
Zeph Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Kva i alle dagar?Eg fann ut at eg ikkje kunne få 4mbit, berre 3! Kva kan det vere? 6156243[/snapback] Kva meiner du med berre 3Mbit? Når eg skriv inn telefonnummeret vårt får eg opp 3 hastighetsalternativer, 0.7, 1.5, 2 og 4Mbit, dei har ingen hastighet på 3Mbit. Skriv eg inn telefonnummeret på ein som bur nærmare sentralen får eg også opp 6Mbit som eit alternativ.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå