Gå til innhold

60 Orc hunter flygande i SW

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Akkurat kva er dette? Og korleis har han greid det?

Eg får visst ikkje til å legge opp bilde.. Skal fikse det snart.post-49544-1147615739_thumb.jpg

Endret av scorpion87
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Ja, hvordan får man den buggen?

6103198[/snapback]

:roll:

Det er selvsagt noe som bare skjer, har hatt den selv og det er bare kjipt. Du blir vanligvis disca etter en stund... :)

Endret av Izor
Skrevet
Ja, hvordan får man den buggen?

6103198[/snapback]

:roll:

Det er selvsagt noe som bare skjer, har hatt den selv og det er bare kjipt. Du blir vanligvis disca etter en stund... :)

6103243[/snapback]

Kult i det øyeblikket det skjer da :p

Skrevet
Nei, det er ikke en bug.

Det er en sniktitt på flying mounts i BC fra Blizzard sin side.

6105424[/snapback]

''ok'' hehe, nei er nok en bug.. det er vel den eneste bugen jeg vil bli utsatt for! :) tror jeg.. er det noen annen fete bugger`?

Skrevet
Nei, det er ikke en bug.

6105424[/snapback]

''ok'' hehe, nei er nok en bug.. det er vel den eneste bugen jeg vil bli utsatt for! :) tror jeg.. er det noen annen fete bugger`?

6105759[/snapback]

Enig. Hadde vært gøy å bli utsatt for den. Kanskje fly litt rundt over the barrens :p

Skrevet
Nei, det er ikke en bug.

6105424[/snapback]

6105759[/snapback]

Enig. Hadde vært gøy å bli utsatt for den. Kanskje fly litt rundt over the barrens :p

6105803[/snapback]

errr.. du er ikke tilfeldigvis i NE på stormreaver? :) Ja hadde vært morsomt! /1 hadde gått bananas! :D

Skrevet
Nei, det er ikke en bug.

6105424[/snapback]

6105759[/snapback]

6105803[/snapback]

Du kan ikke "fly" høyt opp i luften, du flyr så vidt over bakken. har du sett når noen attacker flight master? og han\hun spawner fugler\bats\flygende tigre så høyt over bakken er du.

Skrevet

Du kan ikke "fly" høyt opp i luften, du flyr så vidt over bakken. har du sett når noen attacker flight master? og han\hun spawner fugler\bats\flygende tigre så høyt over bakken er du.

6105811[/snapback]

Hva så? Morsomt fordeom! æddabædda!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...