Gå til innhold

tekken 5: hvilken "character"er din yndling?


Benris

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det går mye av King, rett og slett for den geniale stilen hans. Liker grapple og hvor mye damage han gjør. Skulle ønske han fighta litt fortere!

 

Nina er stilig hun også; kjapp og effektiv stil. Sparker både høyt og lavt. Har noen virkelig killercomboer!

 

Yoshimitsu: stilig kar som mestrer alt av low, mid og high kicks/punches. Om motstander'n ikke vet helt hvordan han spiller er det lett å vinne.

 

Hmm, fikk lyst til å spille tekken :D

Lenke til kommentar
Han beste er eddy da :D Men så er det jo Jin som ser best ut. men så er det han nye på 5 han som jeg ikke husker navne på han ninja mannen :D

8836286[/snapback]

 

Har virkelig lyst til å lære meg eddy/christie og banke skiten ut av de ekle vennene mine som kun bruker X og O når de sloss mot meg.

Jeg hater egentlig stilen, fordi den er så utrolig feig. Men capeira kan være utrolig allsidig både med sidejumps, vanlig jumps, i tillegg til spark/slag over hele linja.

 

Skal faktisk spille litt nu!

Lenke til kommentar

Min favoritt nå er nok Jin, ble det fra 4ern da han i storyen gikk fra Mishima karate til tradisjonell karate, en helt annen stil. Ellers digger jeg Kazuya, Asuka, Paul, Yoshimitsu, Hwoarang, og Law. Kan hende jeg glemte noen :)

Har spilt Tekken siden det første spillet på Playstation, herlig serie jeg har kost meg masse med både mot kamerater og cpuen :D

Lenke til kommentar
Min favoritt nå er nok Jin, ble det fra 4ern da han i storyen gikk fra Mishima karate til tradisjonell karate, en helt annen stil. Ellers digger jeg Kazuya, Asuka, Paul, Yoshimitsu, Hwoarang, og Law. Kan hende jeg glemte noen :)

Har spilt Tekken siden det første spillet på Playstation, herlig serie jeg har kost meg masse med både mot kamerater og cpuen :D

Nei huff. Klarer ikke tradisjonell karate. Holder meg til Mishima karate, det som er eid :wee:

Lenke til kommentar

King og Christie.

 

Christie og Eddie er faktisk veldig bra, selv om folk avviser dem som "noob-chars". Hvis man vet alt de kan gjøre har de veldig variable triks, så de er vanskelig å forutse, samtidig som de har noen attacks med veldig høy skade.

 

King er bare... ELSK. Han er counter mot omtrent alle andre chars om man vet hvordan man skal spille ham.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...