Gå til innhold

tekken 5: hvilken "character"er din yndling?


Benris

Anbefalte innlegg

Christie og Eddie er faktisk veldig bra, selv om folk avviser dem som "noob-chars".

8866456[/snapback]

 

Problemet er bare at de er noob-chars. En som aldri har spilt Tekken før, kan ved å bruke Christie/Eddie knuse veteraner. Derfor vil de alltid på sett på som personer for nybegynnere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Helt riktig det dere sier. Jeg prøvde meg en times tid med Christie i practise.. hun har en del fete moves, men ikke mange nok. Om man virkelig vil ha et godt defense mot capoeira-stilen dems må man nesten bare vite hvordan de sloss.

Noobs bruker som oftest bare X,O og da kan man lett forutse hva de vil gjøre..!

Lenke til kommentar
Alt for mange teite urealistiske folk og dyr i den serien der.

8869416[/snapback]

 

Nå snakker du om selve sjarmen til Tekken - det som gjør at så mange spiller Tekken er nemlig karakterene. Syns de fleste er konge jeg.

8870078[/snapback]

 

Har bare spilt Tekken 3, men synes ikke det var konge når jeg hadde vunnet 20 kamper på rad mot kompiser, og så velger en eller annen tulling den der lille dinosauren og vinner enkelt fordi det ikke går an å forsvare seg mot den uten at du holder inne nedoverknappen og sparker lavt. Og hvorfor får Gun Jack og Yoshimitsu ha med seg våpen? Lei Wulon hadde jo blitt mye bedre om han hadde hatt et sverd. For å ikke snakke om en pistol. Han er jo tross alt purk. Men så langt tenker vel ingen utenom meg, som faktisk irriterer meg over slike ting :whistle:

Lenke til kommentar
Det er jeg enig i, er typisk når jeg knuser noen 10-0 så tar de Eddy eller Christie og knuser meg. Føler jeg er dritgod i forsvar i Tekken men det er helt umulig mot disse, de slår og sparker opp og ned uten noe som helst kontroll.

8869127[/snapback]

 

 

Enig her jeg også, Eddy og Christie er altfor dårlig balansert i forhold til resten av flokken. Mange jeg har møtt tror de er fryktelig gode i Tekken og alt de gjør er å hoppe rundt med de to figurene der.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Dere gjør jo nettop det jeg sa. Dere avviser dem som noob chars. Ja, de er enkle å spille for folk som ikke er så flinke, og ja, med en gang man finner ut av hvordan man skal slå dem er det lett.

 

Men når man spiller på litt høyere nivå, hvor folk faktisk er utrolig gode, da er eddie og christie faktisk gode hvis man kan spille dem, på tross av hva folk tror. Men da holder det ikke å være noob, da må man være flink.

Lenke til kommentar

Av de "gamle" folkene du kan være så er det vel: Jin, Law og Kazuya som er best for min del.

 

Ingenting er som en 10'er combo med Jin for så å avslutte det hele med power-punch:D

 

Men på Tekken 5:DR så må jeg si at både Sergei og Lili er knallgode. Lili er jo helt sykt god hvis du setter deg inn i henne. Og Sergei er en fin blanding av Bryan og King spør du meg. Mye styrke, et par bra link-moves og kjapp:D

 

Kan nesten ikke vente til online mode kommer til DR

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...