Gå til innhold

Battlefield 2142 Gameplay video

Anbefalte innlegg

Skrevet
Leste i GameReactor at 2142 skal ha samme grafikk/fysikk motor som BF2, som vil si at det blir den samme grafikken og fysikken som BF2.

6095806[/snapback]

O Rly? :!:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Leste i GameReactor at 2142 skal ha samme grafikk/fysikk motor som BF2, som vil si at det blir den samme grafikken og fysikken som BF2.

6095806[/snapback]

6095844[/snapback]

Var en artikkel om det, de hadde hatt et intervju med EA om 2142. Hvis du/dere ikke tror meg kan jeg ta bilde av artikkelen og laste det opp her.

Skrevet

6095806[/snapback]

6095844[/snapback]

Var en artikkel om det, de hadde hatt et intervju med EA om 2142. Hvis du/dere ikke tror meg kan jeg ta bilde av artikkelen og laste det opp her.

6096808[/snapback]

På Battlefield 2142 E3 Stage Show Demonstration sier Marcus Nilsson at med spillet på low er omtrent like krevende som medium i battlefield 2...

Skrevet

Skjønner ikke hvordan folk kan linke til andre spill som er totalt forskjellig fra BF spillene. BFs sterke side er jo at det er teamwork som står sentralt. Ingen andre spill gjør dette som dem.

Jeg er fremdeles positiv til BF 2142 da det blir en del forandringer fra BF2 som jeg så langt liker. Dersom man liker å spille sammen med andre så er BF spillene noe av det morsomste man kan spille. Her blir man virkelig belønnt med teamwork og det er veldig sjeldent i spillverdenen.

Å klage på at et selskap utvikler nye spill er jo helt bak mål.

Når det er sagt så er det skuffende dersom grafikken blir helt lik BF2. Da kunne nesten dette vært laget som en mod i stedet, og det er ikke helt bra. Uansett så kommer jeg nok til å skifte ut BF med dette. Så langt ser forandringene meget bra ut med blant annet bedre infanteri mm :)

Skrevet

6095806[/snapback]

6095844[/snapback]

6096808[/snapback]

På Battlefield 2142 E3 Stage Show Demonstration sier Marcus Nilsson at med spillet på low er omtrent like krevende som medium i battlefield 2...

6096996[/snapback]

Jeg sier bare det jeg har lest :)

Skrevet (endret)
EA, spillhorer !

6086467[/snapback]

I så fall er det vel vi som er horene og EA som er halliken.

Men dere glemmer en ting, BF serien har aldri vært ment som en simulator, men et actionfylt krigsspil som er lett å komme i gang med. Hvorfor skal ikke EA melke dette for hva det er verdt så lenge den vanlige mann i gata løper mann av huse for å spille det?

Vi som er litt mer hardcore (les: simluatorfrelste) spiller fortsatt Operation Flashpoint, mens vi venter i spenning på Armed Assault og game2.

6086518[/snapback]

Helt enig, jeg sitter fortsatt å lager meg custom maps i operation flashpoint, battlefield serien er og blir en dårlig action smørje og

nye BF ser heller ikke noe bedre ut.

Endret av Keylar
Skrevet
EA, spillhorer !

6086467[/snapback]

Men dere glemmer en ting, BF serien har aldri vært ment som en simulator, men et actionfylt krigsspil som er lett å komme i gang med. Hvorfor skal ikke EA melke dette for hva det er verdt så lenge den vanlige mann i gata løper mann av huse for å spille det?

Vi som er litt mer hardcore (les: simluatorfrelste) spiller fortsatt Operation Flashpoint, mens vi venter i spenning på Armed Assault og game2.

6086518[/snapback]

Helt enig, jeg sitter fortsatt å lager meg custom maps i operation flashpoint, battlefield serien er og blir en dårlig action smørje og

6099654[/snapback]

BF og opperation flashpoint er veldig forskjellige spilloplevelser da.

Skrevet

Dette er jo en krampeaktig handling fra ea for å høste inn sci fi fansene der ute før de skikkelig bra spillene kommer, jeg for min del sikler etter Enemy Territory: Quakewars

Det er jo minst like teamplay avhenging som battlefield serien, men samtidig så er det vel lagd. Det kommer og i høst så her blir det lett match

sjekk http://media.pc.gamespy.com/media/748/748377/vids_1.html for skikkelig action

Skrevet
Dette er jo en krampeaktig handling fra ea for å høste inn sci fi fansene der ute før de skikkelig bra spillene kommer, jeg for min del sikler etter Enemy Territory: Quakewars

Det er jo minst like teamplay avhenging som battlefield serien, men samtidig så er det vel lagd. Det kommer og i høst så her blir det lett match

sjekk http://media.pc.gamespy.com/media/748/748377/vids_1.html for skikkelig action

6102122[/snapback]

Battlefield 2142 kommer ikke til å ha så høy aldersgrense sånn som Quake kommer til å ha... :cool:

Skrevet

Sjølv om enkelte meiner at dette ikkje er ein verdig oppfølgar til BF2, så er Battlefield 2142 eit spel i Battlefield-serien. Derfor skal tråden i "Spillforum - for de mest omdiskuterte > Battlefield". Tråden flyttes dit.

Skrevet

Så første videoen nå, om må si det så tålig bra ut. Så i allefall bedre ut en jeg hadde fryktet!

Jeg ble veldig skuffet når det var laservåpen der, EA/DICE som hadde lovet kun vanlige kuler! :(

Skrevet
EA, spillhorer !

6086467[/snapback]

6086518[/snapback]

6099654[/snapback]

OPF er et bra spill, men BF2 er bedere.. merk at dette kommer fra en gammel stor spiller av OFP.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...