Gå til innhold

World of Warcraft Beta. Noen som savner det?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hehe ja. Husker jeg var så lei meg når jeg måtte slette min høylevla** char å lage ny fordi den var bugga. (A character with that name already exist) :p Charen min var level 6.

Endret av Smeagoldfish
Skrevet

Jeg savner betaen bigtime, var så gøy å være drit-dårlig og bli sjokkert hver gang en liten gnome kom springende på 1 robot-sak :D

For ikke å snakke om første gangen man kom til en ny plass, og første gangen man møtte på et horde raid og ble omgjort til en sau :)

:love:

Skrevet

Hehe savner betaen ja, husker jeg syta noe utrolig med å rerolle (hadde en level 12 hunter). Første gang i WC med shamanen min var også utrolig moro :)

Skrevet
Husker den første følelsen jeg fikk etter 10min med min NE Priest :D OMFG!! Digg ass...

6060987[/snapback]

nasty ? tror du burde lese hva du skrev. Kan tolkes på feil måte :tease:

OT: Jepp savner beta. Hvor man var så noob alt var nytt. Du levde i en helt egen verden , men masse morsome oppdagelser osv..

Skrevet
Husker, Første gang jeg fløy fra Crossroads til Orgrimmar  :love: "WOOOOOOW"  :D

6060980[/snapback]

mahaha :p

det hørtes litt genialt ut :hmm::D

Skrevet

spillte ikke wow-beta, men var sikkert samme som mxo-beta, ikke så mange "barn" stort sett alle oppførte seg godt og sa seg villig til å hjelpe med div. missions(quests), jeg savner vertfall den perioden.

Skrevet

jeg savner beta-paladinen! tiden når vi faktisk ga damage, og nesten ingen buffs! og anti-undead faktisk funka på UNDEAD-players!

Skrevet

Husker en kammerat lagde en paladin og det første vi så da vi logge inn var en liten snik av en tauren shaman. Vi ble vettskremte. Vi viste ikke hva han skulle finne på. :D

Skrevet

Var helt satt ut første gang jeg kom til IF med en dwarf paladin. Så utrolig flott å se på, helt vanvittig digg følelse. Samme med første tur på griffin. Loch Modan til IF var det vel. Priceless :)

"The beta was good. Everything was better back then. The game had perfect balance. Why did they have to nerf my class and buff all other classes. WoW beta was so much fun, now the game gets worse patch by patch. All patches nerfs my class and buff all other classes. Other games have much better patches. "

Skrevet

jeg er somewhat enig med quoten din, pinnnella.

Paladin har blitt major-nerfed 3-4 ganger siden beta. værste var vel paladinpatchen som gjorde oss om til buffbot på heltid. før så kunne vi hvertfall gi litt support til tank. nå er vi bare buffbots, alt vi trenger å gjøre er å trykke på 4-5 knapper.

beta var utrolig morsomt, vi hadde dps og armor + healing. dps var ikke i nærheten av warrior men vi hadde nok til at vi var på fronten i kampene.

nå ligger vi bak priest! og møter vi på noen undeads så får vi kjeft fordi vi bruker skillene våre på dem. paladin har ikke noe problem å ta en level 60 elite undead!

Skrevet (endret)
All patches nerfs my class and buff all other classes. Other games have much better patches. "

6062767[/snapback]

Hahaha, sett på forumet til EQ2? :cool::D

MINST like mye klaging som wow.

Endret av likferd
Skrevet

Ohh... Jeg digga Loch Modan så sinnsykt.

Husker jeg kom hjem fra skolen for å logge på for å queste i Lock Modan.

Var så jævli rått i forhold til hva det er nå... :S

Skrevet (endret)

good times, husker lock modan spesielt godt. hadde heller ikke peil på hva auction house var

Quote gammeltråden:

Vis vi i norge ikke kommer med før i 2005 hvordan i helvette skal vi kunne overleve mot lvl 29 osv?

:love: :love: , oh shit, lvl 29!, RUN!

Endret av Henrik2k
Skrevet

Husker dommedag jeg. Jeg skøyt på demonene med min lvl 6 hunter. Kulene gjorde nok ikke noe damage, men gøy var det. Også da jeg så en lvl 10 NE warrior i Dwarf-start område med et stoooort sverd (2h)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...