Gå til innhold

errorsafe.com popup når jeg surfer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

errorsafe er bare til irritasjon.. ikke klikk deg inn der for å kjøpe ;) Feilmeldingene som vises på skjermen er bare tull og vises for å lure deg til å kjøpe produkter av dem... avg free antivirus og Ad-Aware Personal / Spybot - Search & Destroy holder lenge til å fjerne det meste...

Lenke til kommentar

Finnes det noen måte (et program) som kan vise adressen/ linken denne dialogboksen har?

Får ikke til å fjerne denne dialogboksen permanent, men har bannlyst websiden den viser til i Ad-aware.

Dialogboksen har vel en adresse/url som jeg kan legge inn i bannlyst lista, slik at den ikke vil vise seg igjen?

Lenke til kommentar
stealthy gir deg alle opplysningene du trenger. Å bare sperre for dialogboksen er som å late som det ikke brenner på loftet ved å lukke døra opp dit...

6112027[/snapback]

 

Jeg bruker både ad-aware og spybot som ikke finner noe feil/mistenkelig på maskinen. Dialogboksen om å kjøpe programmet gjør vel ingen skade i seg selv? -Men jeg vil forhindre at dialogboksen noen gang viser seg igjen, pga, den er irriterende.

Lenke til kommentar
Dialogboksen betyr at maskinen din er syk. Hvis det er ok for deg, så lever vi jo i et fritt land:) Men når du om en ukes tid kanskje ser at maskinen er sykere, kan det bli verre å fikse, og så blir det evt reformatering.

 

Smak og behag.

6123688[/snapback]

 

OK, kan i så fall ikke forstå hvorfor hverken mitt antivirusprogram, ad-aware og spybot kan finne noe feil. Må man virkelig igjennon en så omstendig manuell prosess med å få bort denne pop-up meldingen/reklamen !?

Lenke til kommentar

Berxter sier at det er et virus. dermed er ikke adaware/spybots diagnose så relevant, siden de tar spyware først og fremst, og ikke virus.

At antivirusen din ikke har funnet den, kan ha mange årsaker. Ingen slike programmer er perfekte, og har man først fått et virus, er disse kjent for å gå rett på antivirusen og "fikse" den slik at den rapporterer at alt er normalt.

 

Det er popupen som er ekte, det er den du ser, og det er den du skal handle ut i fra.

Se forresten her på hva errorsafe legger inn av søppel:

http://www.symantec.com/avcenter/venc/data/errorsafe.html

scroll, scroll...

Endret av zjulik
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...