Gå til innhold

Tyverier fra gymgarderobe


Anbefalte innlegg

Senest i dag (fre 5. mai 06) ble det stjålet inntil 1000,- fra en gymgarderobe på skolen. Det eneste jeg lurer på; er dette noe som blir gjort i forbindelse med dop / narkotika?

 

Framgangsmåten er enkel, men systematisk: Elevene går fra garderoben etter å ha skiftet, og når de kommer tilbake er alt vendt rundt.. I dag kom vi tilbake etter gymmen, og

-Andreas sin lommebok var stjålet, i den var mellom 800 og 900 kroner

-Håvard sine bukselommer var vrengt, 100 kroner var tatt.

-Mats fant lommebok og kortholder på gulvet, heldigvis hadde han ingenting.

 

Er dette noe som skjer flere steder?

 

Jeg har mistanke til noen som er i et miljø der dop og narkotika står sentralt, lurer på om dette er en vanlig fremgangsmåte? De siste to ukene har det blitt stjålet penger og verdisaker for opptil 10 000,-.

 

Takk for alle svar,

 

//*TiTaN*\\

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mmm.. Joa, sant nok - men det har skjedd så mange ganger, og de har gått så systematisk til verks at det ser ut som det er de samme folka som tar ting hver gang.. Og 'de samme folka' oppfører seg såpass annerledes nå, at jeg har en svevende mistanke på dem - og de har tidligere gått rundt og skrytt av at de røyker hasj og doper seg på fester og sånn.. Derfor tror jeg det er dette som har skjedd !

Lenke til kommentar

Synn når slike ting skjer :(

 

Hvis dette skjer om og om igjen kan det jo være lurt å prøve å ta tyvene på fersken en gang.

Få noen til å gjemme seg i dusjen e.l netste gang dere har gym (avtal med lærer først seff, kanskje en eller annen hypokonder som ikke kan ha gym den dagen kan brukes ;)). Denne personen kan jo deretter ganske enkelt avsløre tyvene.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8I4zQlayY3
Takk, vegis, det er det mest fornuftige svaret jeg har fått hittil fra de tre forumene jeg har postet i ;)

6046491[/snapback]

Det er slik vi gjør det på skolen min. :)

6046512[/snapback]

Samme på skolen jeg gikk på å. :) Aldrig fått frastjålet noe etter 4 år på vgs.

Lenke til kommentar
Hmm.. Skal foreslå det for læreren.. Men så til de som har mistet pengene sine da; skal jeg få alle til å anmelde det?

6046541[/snapback]

du skal ikkje få alle til å anmelde dette, Men du kan snakke med administrasjonen på skolen, å si at sikkerhetsnivået på skolen er for laft, og folk kan bare vandre inn i garderobene lett som bare juling. og etter det eg huske, så har skolen ansvaret for ting som blir stjålet.

 

godtar ikkje skolen dette, er det bare å anmelde det...

 

Hvilke skole går du på, barneskolen? ungdomskolen? vidergående? folkehøyskole ol?

Lenke til kommentar
Hmm.. Skal foreslå det for læreren.. Men så til de som har mistet pengene sine da; skal jeg få alle til å anmelde det?

6046541[/snapback]

du skal ikkje få alle til å anmelde dette, Men du kan snakke med administrasjonen på skolen, å si at sikkerhetsnivået på skolen er for laft, og folk kan bare vandre inn i garderobene lett som bare juling. og etter det eg huske, så har skolen ansvaret for ting som blir stjålet.

 

godtar ikkje skolen dette, er det bare å anmelde det...

 

Hvilke skole går du på, barneskolen? ungdomskolen? vidergående? folkehøyskole ol?

6047037[/snapback]

Skolen tar vel absolutt ikke ansvar for gjenstander som blir stjelt på skolen. Hvor vidt de godtar det er en annen ting.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...