Gå til innhold

Red Hot Chili Peppers - Stadium Arcadium


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skal kjappe meg ned på platekompaniet på mandag jeg også! Gleder meg!

Men til de som har hørt skiva; jeg synes jeg har lest et sted at det nesten bare er rolige sanger  der. Er det det?

6049240[/snapback]

 

De er vel ikke spinville men det er ikke pop heller da! :p

Men faktisk litt blåsere på Torture Me da...

Har ikke hatt en fullstendig gjennomlytting enda, har kun skippet kjapt, foruten de første sangene på Jupiter som jeg har hørt endel på. Foruten Dani syntes jeg det var ganske så kjedelig. men nå har jeg vært gjennom den biten av albumet noen ganger og begynner å riktig like det jeg hører. For min del så er det et album som nok må få vokse, ganske mye og faktisk, men kommer nok til å bli utrolig fornøyd med det etterhvert!

Lenke til kommentar
Huff RHCP er kjedelige. Husker jeg _nesten_ ble bitt av basillen under Californication-perioden, og da var jeg bare 12-13. Heldigvis holdt jeg meg unna.

 

Om "Californiacation" er det einaste du har hørt av Red Hot Chili Peppers, så syns eg du bør gi dei ein sjanse til, og sjekke ut f.eks. "Blood, Suger, Sex, Magik", som eg syns er det beste dei har laga :)

 

EDIT: Liker og "Stadium Arcadium" veldig godt.

6047869[/snapback]

 

Har hørt Californication-albumet og det som kom i 2002 "By the way(?).

 

Har hørt lovord om Blood Sugar Sex Magik ja, vet at det omtales som deres beste. Var vel Rick Rubin som mekka skiva.

Lenke til kommentar
Har hørt lovord om Blood Sugar Sex Magik ja, vet at det omtales som deres beste. Var vel Rick Rubin som mekka skiva.

6056815[/snapback]

Rick Rubin er et geni. Virker som ting han tar i blir til gull. Han får frem det beste i band. Slipknot har sluppet for det meste kjedelige skiver(IMO, ikke gidd å kommentere LarsP vet du er uengi :p) men så kom Rick med på laget og de slapp den fantastiske Vol3.

Lenke til kommentar
Har hørt lovord om Blood Sugar Sex Magik ja, vet at det omtales som deres beste. Var vel Rick Rubin som mekka skiva.

6056815[/snapback]

Rick Rubin er et geni. Virker som ting han tar i blir til gull. Han får frem det beste i band. Slipknot har sluppet for det meste kjedelige skiver(IMO, ikke gidd å kommentere LarsP vet du er uengi :p) men så kom Rick med på laget og de slapp den fantastiske Vol3.

6056916[/snapback]

 

Hehe, ja. Er en grunn til at jeg liker at han skal mekke neste skiva til Metallica :dribble: Han laget vel også SOADs Toxicity, som er 00-tallets beste album pr. dags dato.

Lenke til kommentar

Jeg har hørt gjennom begge platene. De setter meg i en spesiell stemning, Chili Peppers-feelingen er på plass, men jeg vet ikke helt hva jeg skal si. Har ikke så fryktelig mange enkeltsanger som jeg DIGGER ennå, bortsett fra førstesingelen og Hard to Concentrate.

 

Jeg satser på at dette er en plate som vokser på meg på samme måte som By the Way gjorde.

Lenke til kommentar

enig med Oovz, en del mindre fine og en del fine elementer, absolutt vært og kjøpe, men håper plata vokser på meg og...den var bra for all del :)

 

og må bare legge til at dette her var veldig RHCP, slik som jeg tenker på msuikken deres

 

Edit: looking forward til Marleys mer grundigere anmeldelse

Endret av kt600
Lenke til kommentar

Da er hele albumet hørt gjennom et par ganger. Dette albumet lyser god RHCP-kvalitet. Vi snakker avlappende, rolig musikk som gir deg en feel-good følelse. Man må bare sippe litt iste og nyte Dani California.

 

Et album jeg vil anbefale til alle som et sommeralbum! Vet denne kommer til å bli spilt mye her iallefall.

 

9/10

 

Mer intrikat anmeldelse kommer vel.

Lenke til kommentar
Da er hele albumet hørt gjennom et par ganger. Dette albumet lyser god RHCP-kvalitet. Vi snakker avlappende, rolig musikk som gir deg en feel-good følelse. Man må bare sippe litt iste og nyte Dani California.

 

Et album jeg vil anbefale til alle som et sommeralbum! Vet denne kommer til å bli spilt mye her iallefall.

 

9/10

 

Mer intrikat anmeldelse kommer vel.

6066110[/snapback]

Word

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...