Gå til innhold

Red Hot Chili Peppers - Stadium Arcadium


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har hørt igjennom begge to en del ganger nå. Helt fantastisk. Ikke som noe man har hørt før, men likefullt et genialt album.

 

Det eneste som skuffet meg litt er at de ikke har tatt med studio-versjoner av "Brandy" og "Rolling Sly Stone" fra live-albummet.

 

Edit: Red Hot er tilbake! :D

Endret av suzze
Lenke til kommentar
Har hørt igjennom begge to en del ganger nå. Helt fantastisk. Ikke som noe man har hørt før, men likefullt et genialt album.

 

Det eneste som skuffet meg litt er at de ikke har tatt med studio-versjoner av "Brandy" og "Rolling Sly Stone" fra live-albummet.

 

6036653[/snapback]

 

Spesielt Brandy! En av mine favoritter fra på live-albumet :D

Lenke til kommentar
Like forutsigbart og kjedelig som alt fra og med bloodsugarsexmagic.

 

Boring

6043789[/snapback]

 

"Buhu, gutta går ikke på syre lenger og har blitt streite, da kan jeg ikke høre på dem :cry:"

 

Er så mange som drar den der.

6044144[/snapback]

 

For å være helt klinkende ærlig så hørte jeg ikke en tone RHCP før jeg kjøpte BSSM. Den syntes jeg var fascinerende i ei uke eller to, før jeg gikk lei. Kjøpte utgivelsene etter denne også, med samme resultat. Den siste plata er ikke noe unntak. (eller kanskje allikevel, siden jeg har hørt gjennom og konkludert før jeg rakk å kjøpe den)

 

Om RHCP gikk på syre/heroin/månedsgamle sokker/flein/bananskall før eller nå eller whatever er klinkende uvesentlig. Jeg synes musikken er dørgende kjedelig.

Lenke til kommentar
Like forutsigbart og kjedelig som alt fra og med bloodsugarsexmagic.

 

Boring

6043789[/snapback]

 

"Buhu, gutta går ikke på syre lenger og har blitt streite, da kan jeg ikke høre på dem :cry:"

 

Er så mange som drar den der.

6044144[/snapback]

 

For å være helt klinkende ærlig så hørte jeg ikke en tone RHCP før jeg kjøpte BSSM. Den syntes jeg var fascinerende i ei uke eller to, før jeg gikk lei. Kjøpte utgivelsene etter denne også, med samme resultat. Den siste plata er ikke noe unntak. (eller kanskje allikevel, siden jeg har hørt gjennom og konkludert før jeg rakk å kjøpe den)

 

Om RHCP gikk på syre/heroin/månedsgamle sokker/flein/bananskall før eller nå eller whatever er klinkende uvesentlig. Jeg synes musikken er dørgende kjedelig.

6044243[/snapback]

Hehe, javel. Var bare måten du uttalte deg på som førte til at jeg trodde jeg kunne sette deg i bås. Du skal selvfølgelig få mene hva du vil.

Lenke til kommentar
Huff RHCP er kjedelige. Husker jeg _nesten_ ble bitt av basillen under Californication-perioden, og da var jeg bare 12-13. Heldigvis holdt jeg meg unna.

 

Om "Californiacation" er det einaste du har hørt av Red Hot Chili Peppers, så syns eg du bør gi dei ein sjanse til, og sjekke ut f.eks. "Blood, Suger, Sex, Magik", som eg syns er det beste dei har laga :)

 

EDIT: Liker og "Stadium Arcadium" veldig godt.

Endret av Antipop
Lenke til kommentar
Hørt gjennom albumet nå. Fatter ikke at jeg ga det en sjanse. Red Hot har utvilsomt utviklet seg til å bli et middelmådeig pop-band. Synd, for noen av de mer funkie låtene fra tidligere utgivelser er ikke dum.

6048332[/snapback]

 

Synd, men sant.

Men jeg synes at "dani california" er okey. Er det forresten noen som vet om de

synger "dani" inni der? Synes de bare sier california jeg!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...