Gå til innhold

Gokart tråden! Kjører du?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor mye koster det for ett sett med slicks til Yamaha kt100cc? Eller er vell enklere og bare si Yamaha men men:P

Får håpe faren min ringer til han fyren har sakt at han skal gjøre det 3 ganger i dag, skal gjøre det etter hånballkampen sa han:P Han får pelle seg på telfonen og ringe til han. Ja, har ringt flere ganger sjøl men han vill også snakke med han først. skjønner jo det da.

Lenke til kommentar
Det har jeg å vet du!

 

stiankarting.com

 

Butikken drives av Stian Sørlie (som jeg forresten skylder 50kr :( ).

 

Eller kan du gå inn på: www.norsk-karting.com hvor alt av terminlister, butikker og nyheter er samlet.

 

Skal du kjøpe kart ville jeg gått innom denne siden:

 

wwww.kartsportforum.com

Takker, men kan ikke fine noen serlige konkrete modeller og priser. Kansje du kan gi meg link til noen brukte?

Lenke til kommentar
Hvor mye koster det for ett sett med slicks til Yamaha kt100cc? Eller er vell enklere og bare si Yamaha men men:P

Ca 1400 kr.

 

 

Ang. Legge om dekk: Jeg har en sånn som jeg presser dekket løs fra felgen med, så tar jeg en sånn lignende greie og får hjulet av.. Kan ta å legge om ett dekk i morra og ta noen bilder av prosessen hvis ønskelig? Er litt vanskelig til å begynne med, men nå har jeg fått teken og det går lett som en plett =)

Lenke til kommentar

Skal ringe med en i morra fant en som solgte en 2007modell til 6500kr med 12felger 4sliks og 4 rein, altså ett sett slicks og ett sett regn med ett sett felg til overs. Pluss tralle som jeg ikke har. Skal ringe i morra, fordi det ble lissom for seint, Men er 22:30 for seint og ringe syntes dere eller?

Lenke til kommentar
Det har jeg å vet du!

 

stiankarting.com

 

Butikken drives av Stian Sørlie (som jeg forresten skylder 50kr :( ).

 

Eller kan du gå inn på: www.norsk-karting.com hvor alt av terminlister, butikker og nyheter er samlet.

 

Skal du kjøpe kart ville jeg gått innom denne siden:

 

wwww.kartsportforum.com

Takker, men kan ikke fine noen serlige konkrete modeller og priser. Kansje du kan gi meg link til noen brukte?

Her er en grei kart...

 

http://www.stianmotorsport.com/2005-gillard-t-rex/

Lenke til kommentar
Skal ringe med en i morra fant en som solgte en 2007modell til 6500kr med 12felger 4sliks og 4 rein, altså ett sett slicks og ett sett regn med ett sett felg til overs. Pluss tralle som jeg ikke har. Skal ringe i morra, fordi det ble lissom for seint, Men er 22:30 for seint og ringe syntes dere eller?

 

Hvis du får noen svarte magnesiumfelger på 210 mm til overs kan jeg kjøpe de :p

Lenke til kommentar

Det hadde vært kult og prøvd Formel 4 Hadde vært morsomt og kjøre i 170:D

Men litt offtopic: Så på biler i stad (Er bare 15 snart 16) og lurte hva skal deres første bil bli, eller er eller har vært.

Jeg lurer egentlig hva som lønner seg... Hadde vært kult og hat en bil som:

Så bra ut

Var noe sprek ikke sånn 0-100 på 5år lissom hadde vært bra om den hadde klart det under 10;D Men er kanskje litt fort.

Driftsikkerhet VIKTIG! Så på bmw 5 serie, fordi er spreke men tviler sterkt på driftsikkerhet. Så på Audi a6 ser fine ut de(syntes jeg) passe spreke men har ikke peil på driftsikkerhet. Golf ikke så spreke, men tror de er driftsikkere og lite forbruk, men de er relativt lette også så hjelper det også da.

 

Å en Toyota supra raske de! Men... ikke i min pris klasse ikke en skyline heller, du får heller ikke forsikra en skyline når du er 18 år, men får akkurat forsikre en supra, men er EVIG dyrt da:P (leste det på forum på gatebil.no)

Men er vell litt drøyt med en supra eller noe i den duren som første bil:P

Edit: Er ikke alle steder du får forsikra supran heller da

 

Ahhh dette ble langt...Har en følelse av att det ble tullete, men nå må jeg legge inn bud på Go-kart motoren.

Endret av kasamo2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...