Gå til innhold

Gokart tråden! Kjører du?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skal jeg å! Jeg har ringt til en fur, motoren er overhalt og alt skal bare få vite årsmodell. Så skal jeg sikkert kjøpe den. Jeg skal kjøre jeg også. Jeg har en 2006modell Tony kart. Men nye bremseskiver, og blir nye dekk også. Da mangler det bare motor(brukt) og så kjøper jeg ny eksospotte og luftfilter. Blir nok ett kjøp ganske snart:D Men deppss bruker du ps3 når du er på diskusjon eller pc? Å geiteryggen for meg å;D

Endret av kasamo2
Lenke til kommentar
Jeg skal jeg å! Jeg har ringt til en fur, motoren er overhalt og alt skal bare få vite årsmodell. Så skal jeg sikkert kjøpe den. Jeg skal kjøre jeg også. Jeg har en 2006modell Tony kart. Men nye bremseskiver, og blir nye dekk også. Da mangler det bare motor(brukt) og så kjøper jeg ny eksospotte og luftfilter. Blir nok ett kjøp ganske snart:D Men deppss bruker du ps3 når du er på diskusjon eller pc? Å geiteryggen for meg å;D

 

Det her er gokart tråden ikke et PS3 forum! :wallbash:

Lenke til kommentar
Jeg skal jeg å! Jeg har ringt til en fur, motoren er overhalt og alt skal bare få vite årsmodell. Så skal jeg sikkert kjøpe den. Jeg skal kjøre jeg også. Jeg har en 2006modell Tony kart. Men nye bremseskiver, og blir nye dekk også. Da mangler det bare motor(brukt) og så kjøper jeg ny eksospotte og luftfilter. Blir nok ett kjøp ganske snart:D Men deppss bruker du ps3 når du er på diskusjon eller pc? Å geiteryggen for meg å;D

 

Det her er gokart tråden ikke et PS3 forum! :wallbash:

Så... Jeg tar det som ett nei...

 

Men jeg har ikke spurt om det følger med forgasser med motoren... Men det gjør vell det? Er vel nesten en selfølge.

Å hvor mye koster ett luftfilter til Yamaha 100cc?

Lenke til kommentar
Edit: Du hadde vel sånn på ICA jr'en ? Kan du ikke bare bruke den ?

Jo, visst det passer og er den samme så kan jeg vell det. Trodde jeg kunne bruke den men leste ett sted at jeg måtte har ny... Men jeg tror egentlig jeg kan bruke den samme fordi jeg ser ikke noe forskjell på de i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Kunne tenkt meg å begynne med Go Cart. Men tror ikke det er noen klubber her hvor jeg bor(Utenfor Moss) Driver med Cross og har en Kawasaki Kx 85, men synes ikke cross er noe gøy lenger(Er noen måneder siden jeg kjørte sist) Også er vell Go Cart ganske dyrt, men kunne godt ha solgt crosseren.

Du har jo varna, ligger ikke langt fra Moss, ligger i Vaaler, 10-5 min spørs hvor du bor. Hvis du har lyst til å begynne hadde jeg anbefalt Yamaha. Det er en 100cc luft avskjølt motor. Koster rundt 10,000 for en god kart.

Lenke til kommentar
Kunne tenkt meg å begynne med Go Cart. Men tror ikke det er noen klubber her hvor jeg bor(Utenfor Moss) Driver med Cross og har en Kawasaki Kx 85, men synes ikke cross er noe gøy lenger(Er noen måneder siden jeg kjørte sist) Også er vell Go Cart ganske dyrt, men kunne godt ha solgt crosseren.

Du har jo varna, ligger ikke langt fra Moss, ligger i Vaaler, 10-5 min spørs hvor du bor. Hvis du har lyst til å begynne hadde jeg anbefalt Yamaha. Det er en 100cc luft avskjølt motor. Koster rundt 10,000 for en god kart.

Jeg bor i Kirkebygden Våler. Har banen er nettside?

Lenke til kommentar

Det har jeg å vet du!

 

stiankarting.com

 

Butikken drives av Stian Sørlie (som jeg forresten skylder 50kr :( ).

 

Eller kan du gå inn på: www.norsk-karting.com hvor alt av terminlister, butikker og nyheter er samlet.

 

Skal du kjøpe kart ville jeg gått innom denne siden:

 

wwww.kartsportforum.com

Endret av the_dudesons
Lenke til kommentar
Jaja, Kasamo! Fått kjøpt deg motor eller ble den for gammel?

 

 

Gaawhd jeg hakke fått ramma enda =/ Like før jeg går å skamskrur på en ICA jr motor bare for å ha noe å gjøre..!

Ja, jeg tror jeg går for den motoren jeg;D Den går nokk helt fint. Men er nok ikke like god som en 2008 eller 2009 modell, men går nok ikke så veldig seinere? Du merker vell ikke så stor forskjell? Er vell bare noen hundredeler på rundetidene håper jeg. Håper du får ramma de snart da:P Så du ikke trenger og skru på en ubrukelig motor:P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...