Gå til innhold

Gokart tråden! Kjører du?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Får se "the dudesons" :p

Skal du ? Jeg skulle jo bedt om navneendring til KZ2 her på forumet :p

 

Jeg tror det blir ganske mye kjøring på den nye gokartbanen her i landet, så jeg får se når påmeldingsskjemaene kommer, og om karten fortsatt er i ett stykke :p

Jeg skal, har en hytte nede i Mandal som jeg drar til en gang i året, kan ta med karten da...

Lenke til kommentar
Huff.. Han som overhaler motoren ringte... Den har blitt kjørt for lenge uten å ha blitt overhalt så lagerene i veiva er døde så hele veiva må byttes =/ Må få opp raing veiv fra italia =/

Uff! Må være skjedelig! Håper du får retta på det da:P Håper du får det du skal ha fra italia da...Good luck!

 

edit: Det koster vel ikke noe og registrere startnummer? Vis det er ikke mye?

Er egentelig ganske ny innen go-kart.

Endret av kasamo2
Lenke til kommentar

Koster nada å registrere startnummer.

 

Hvis ikke han får opp racingveiv fra italia må jeg kjøre med en vanlig veiv, så mister endel gamp da.

Var også ett tett filter i forgasseren så da er trolig bensinpumpa også tett... Så den må også byttes... Hadde jeg kjørt litt til hadde den skjært seg... Pfew at campingbilen måtte på verksted!

Lenke til kommentar
Koster nada å registrere startnummer.

 

Hvis ikke han får opp racingveiv fra italia må jeg kjøre med en vanlig veiv, så mister endel gamp da.

Var også ett tett filter i forgasseren så da er trolig bensinpumpa også tett... Så den må også byttes... Hadde jeg kjørt litt til hadde den skjært seg... Pfew at campingbilen måtte på verksted!

Det er jo enda 3 måneder til sesongen begynner da, ved mindre du skal være med på en av treningsleirene...

 

God tid, slapp av :)

 

kasamo2 skal du kjøre Yamaha i år ?

Lenke til kommentar

Ja, skal kjøpe en snart, skal ringe til en som selger:D Har en ica jr 100cc nå, men går jo ut så da går jeg over til Yamaha, blir jo litt anderledes siden de er litt tammere og ikke slure clutch men, kommer nok fort inn i det :p

Kan jo bruke ica'n ut året, men er vel like greit bare og skaffe en yamaha nå med en gang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...