Gå til innhold

Gokart tråden! Kjører du?


Anbefalte innlegg

Ja, skal kjøpe en snart, skal ringe til en som selger:D Har en ica jr 100cc nå, men går jo ut så da går jeg over til Yamaha, blir jo litt anderledes siden de er litt tammere og ikke slure clutch men, kommer nok fort inn i det :p

Kan jo bruke ica'n ut året, men er vel like greit bare og skaffe en yamaha nå med en gang.

Hvor kommer du til å kjøre mest da, eller hva blir hjemme banen din ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja, skal kjøpe en snart, skal ringe til en som selger:D Har en ica jr 100cc nå, men går jo ut så da går jeg over til Yamaha, blir jo litt anderledes siden de er litt tammere og ikke slure clutch men, kommer nok fort inn i det :p

Kan jo bruke ica'n ut året, men er vel like greit bare og skaffe en yamaha nå med en gang.

Hvor kommer du til å kjøre mest da, eller hva blir hjemme banen din ?

Hjemme banen min blir oppe ved geiterggen i skien, nmk grenland er jeg i medlemskap tror jeg.

Lenke til kommentar

Hmmm.. Bremser det eller ? :p

 

Når jeg får ramma skal jeg sette på de, og det som gjør at slettene går fort unna, det som gjør at beina ikke blir slitt av, det som holder rævva over bakken, ja... Alt :p

 

Er gøy å skru da =)

Er dere folka mekanikere for dere selv med far som hjelp eller hvordan er "stallen" hos dere?

 

Jeg for min del er sjefsmekaniker/fører med fatters som hjelpemekaniker. Han får lov til å bytte dekk og stramme kjedet (for sistenevnte ekke no gøy :p)

Lenke til kommentar
Argh har ikke fått ramma enda! Jeg vil skru !!!

Får håpe du får ramma snart da, så kan du begynne og skru igjen;D Jeg haaater lekser...

Ja, uff. Særoppgaver, tentamener og eksamer...

 

Jeg og far gjør vel like mye begge to, det er stort sett han som står for innkjøp av utstyr heldigvis...

Det eneste han ikke orker er å dytte meg igang, uff. Tungt å gjøre det selv :(

Endret av the_dudesons
Lenke til kommentar
Han fikk ikke opp racingveiv fra italia... Men gjør egentlig ikke stor forskjell.. Mister ett par tideler på runda, og prisen på de tidelene er 5 store lapper.... Jeg er ikke god nok til å kjøre girkart til å merke de tidelene fra eller til enda uansett.

Sånn er det =)

Nei, du er jo bare en amatør da:P nei, kødda. Men jeg hadde ihvertfall ikke lagt merke til det tror jeg

Lenke til kommentar

Tips til deg kasamo2 som skal kjøre yamaha:

 

Yamaha er stort sett den eneste store klassen med 100cc som ikke trenger det beste av utstyr for å holde følge med de beste, klaget på utstyret mitt til fattern, sa at jeg kjørte for gammel ramme osv... Det var da jeg vant to supertreninger på rad, kjørte med 30mm bakaksel uten noen form for mulighet å stive opp chassiet på tørra i 30 grader, haha, det gikk unna.

Endret av the_dudesons
Lenke til kommentar
Tips til deg kasamo2 som skal kjøre yamaha:

 

Yamaha er stort sett den eneste store klassen med 100cc som ikke trenger det beste av utstyr for å holde følge med de beste, klaget på utstyret mitt til fattern, sa at jeg kjørte for gammel ramme osv... Det var da jeg vant to supertreninger på rad, kjørte med 30mm bakaksel uten noen form for mulighet å stive opp chassiet på tørra i 30 grader, haha, det gikk unna.

Ok, takker skal huske på det:D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...