Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har mange venner som er totalt avholdsmennesker. De var i alle fall det sist jeg snakket med dem  :hmm:

6171612[/snapback]

Ja det er rart det der... Da jeg gikk på grunnkurs, så var nesten 50% av klassen avholds. Nå, i slutten av vk2 tror jeg det bare er tre igjen som ikke drikker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg har mange venner som er totalt avholdsmennesker. De var i alle fall det sist jeg snakket med dem  :hmm:

6171612[/snapback]

Ja det er rart det der... Da jeg gikk på grunnkurs, så var nesten 50% av klassen avholds. Nå, i slutten av vk2 tror jeg det bare er tre igjen som ikke drikker.

6171732[/snapback]

Merkelig... noen som vet om det var mer, eller var det mindre drikking/nyting av "rus" på 80-90 tallet?

Her nede på 8ende trinn er det allerede minst 1 person i klassen min som drikker, og mange fler som røyker(dog ikke noen som røyker i min klasse).

-----

Jeg syns de bare blir yngre og yngre jeg, for å si det på en voksen måte.

Endret av Patrick.M
Skrevet
De fleste klasser har vel en sånn "det er kult å være edru" periode. obs, disse periodene må ikke tas seriøst, grunnet at de har en tendens gå over. (det er som en forkjølelse)

6171743[/snapback]

går på gk nu, men har gått på vgs i to år nu (bytta linje) og er fremdeles avhold jeg :)

Skrevet
Jeg bor i Nord-Troms ^^

De fleste nordlendinger drikker, hvor mye er noe helt annet men de fleste jeg vet om (god del voksne også) drikker vin eller øl :)

6171677[/snapback]

Oi, Vannvåg ligger faktisk på håret nord for der han jeg kjenner kommer fra, ikke verst. :p

Har sprunget orienteringsløp, årets første for meg. Fint å komme seg ut, men det var tungt. Nå har jeg spist kroneis.

Skrevet

Kom hjem fra kinoen nå, og kjente igjen noen av de som pleier å henge ute eller feste.

De pleier å drive på på "Bingen" (ballbinge, er det vel), nå drev de på med noen store husker bortpå skolen, hvor de drakk.

Ikke at jeg har noe imot at de drikker, men noe merkelig når de av alle ting ikke fester på en ordentlig måte :p

Jeg ler stille for meg selv.

Skrevet
Det er så sinnsykt slitsomt å se på "extreme makeover". Jeg bare griner og griner.

6171384[/snapback]

Jeg gråt da jeg så siste episode av russejentene istad. :wee: Får skylde på at jeg har feber og er kjempeforkjølet.

Skrevet (endret)
Her nede på 8ende trinn er det allerede minst 1 person i klassen min som drikker, og mange fler som røyker(dog ikke noen som røyker i min klasse).

-----

Jeg syns de bare blir yngre og yngre jeg, for å si det på en voksen måte.

6171736[/snapback]

Folk snuser her.. Gud, de ser så morsomme ut i profil. Menne.. Drikking kommer veldig an på miljøet. En god del i klassen som ikke drikker, men det er ingen røyker. Synes det er bra, egentlig.

Det er så sinnsykt slitsomt å se på "extreme makeover". Jeg bare griner og griner.

6171384[/snapback]

Vi får lage klubb.. :p

Endret av Ronja
Skrevet

fox88, det var ment til hele klasser ikke bare enkeltpersoner. dette gjelder som regel i de fkeste klasser. jeg har vært gjennom mange faser med min klasse 1, forelskelsesfase, der alle blei forelska samtidig i samme dama

2 drikke massefase, der alle skal begynne og drikke (obs, dette gjelder også søyking)

3 tegne på penalfase, alle begynner å tegne på penalet (dette er en veldig tidlig fase)

hvis du tenker deg litt om finner du garanter flere faser :)

Skrevet
Hvorvidt SO5/OT-baren skal være useriøs eller seriøs er opp til hver enkelt å bestemme, jeg for min del slipper min useriøsitet ut her.

6171706[/snapback]

Useriøs er jeg og, men det er forskjell på umoden og useriøs ;)

Zappza: Det er merkelig hvordan du gjengir hele min tenkemåte over mange år...

6171723[/snapback]

Gjengir?

Oi, Vannvåg ligger faktisk på håret nord for der han jeg kjenner kommer fra, ikke verst. :p

6171757[/snapback]

Åh, hvor bor han da?

__

Snusing og røyking er bare dumt :)

Nesten rusfri ungdomskole her ute, en som snuser og han går ut i år.

Skrevet
Nesten rusfri ungdomskole her ute, en som snuser og han går ut i år.

6171794[/snapback]

Tør jeg spørre hva skolen heter?

Jeg må si at det er svært imponerende, i grunn :)

Skrevet

gjengir=feil ord?

Mente ihvertfall at du sier hvordan jeg har oppført meg over de siste årene, men har begynt å avta litt, ihvertfall i "real life".

Jeg burde vel holde på det her inne.(den modne oppførselen :p)

Skrevet

Haha, 3 "Etasjer" med masse glass datt ned i skapet og knuste, også deretter knuste døra(andre døra vi har btw).

2 bøtter stappfulle med glass, og en stappfull med bare små glassbiter fra døra.

Det regna glass i stua.

:fun:

Skrevet
fox88, det var ment til hele klasser ikke bare enkeltpersoner. dette gjelder som regel i  de fkeste klasser. jeg har vært gjennom mange faser med min klasse 1, forelskelsesfase, der alle blei forelska samtidig i samme dama

2 drikke massefase, der alle skal begynne og drikke (obs, dette gjelder også søyking)

3 tegne på penalfase, alle begynner å tegne på penalet (dette er en veldig tidlig fase)

hvis du tenker deg litt om finner du garanter flere faser :)

6171785[/snapback]

skjønner.. jeg blir nok som de 3 avholds i klassen din siden min klassen drikker.. og jeg mener ALLE, jeg er eneste som har ikke drukket enda. Og halvparten røyker :no: Hva feiler med dere som drikker og røyker :tease:

Skrevet
Tør jeg spørre hva skolen heter?

Jeg må si at det er svært imponerende, i grunn :)

6171828[/snapback]

Vannvåg Skole,

Her kommer poopbusteren...

Vi er bare 20 stk på ungdomskolen ^^

gjengir=feil ord?

Mente ihvertfall at du sier hvordan jeg har oppført meg over de siste årene, men har begynt å avta litt, ihvertfall i "real life".

Jeg burde vel holde på det her inne.(den modne oppførselen :p)

6171833[/snapback]

Så jeg har altså forklart hvordan du har oppført deg i RL? Dødskult ^^

Jada, min lille narvikværing, jeg har fått med meg det :)

Gratulerer med dagen på forskudd, kommer sikkert ikke til å være her før etter helga igjen :p

Skrevet
Haha, 3 "Etasjer" med masse glass datt ned i skapet og knuste, også deretter knuste døra(andre døra vi har btw).

2 bøtter stappfulle med glass, og en stappfull med bare små glassbiter fra døra.

Det regna glass i stua.

6171841[/snapback]

Hvordan skjedde dette?

Earthquaaaaaaaaaaaaaake!

Men seriøst, how?

Skrevet (endret)

Det regna glass i stua.

6171841[/snapback]

Nå kom jeg på en ting som skjedde når jeg satt i kjelleren i fjor engang, var vel i mars. Driver på med PCen, en kamerat sitter på sofaen rett ved siden av et skap, er vel litt over to meter høyt når det står oppå et skap. Det står en stol mellom PCen (og meg) og skapet. Plutselig velter skapet rett ned, og alt inni knuses når det treffer delvis stolen, og delvis gulvet.

Jeg skvatt som bare søren, må si at pappa tok det forbløffende rolig.

Takk og lov for at jeg ikke satt en meter lengre mot skapet, PCen og meg kunne jo bli skadet.

Mye glass, ja.

Endret av kjehaako
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...