Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herr Brun, er ikke du fra Nord Norge? Nærmere bestemt Lofoten?

Alle Nordlendinger drikker :ermm: Bortsett fra mamma, men hun telles ikke, hun er kristen og stavangerværing

6171440[/snapback]

Jeg er da for faen ikke fra lofoten. Hva tar du meg for? Narvik er byen. Ingen over, ingen ved siden og svaert faa verdige under.

Jeg har mange venner som ikke drikker. Franskmenn, derimot, de drikker hele gjengen. Jeg kjenner ingen som ikke drikker her nede, og nesten alle roeyker. De fleste roeyker sterkere ting enn tobakk ogsaa.

6171484[/snapback]

di lever det gode liv altså , utenom det med arbeidsledigheten da :p

Skrevet
:wee: Mmmm, smarte meg skulle bare hvile seg på senga littegranne. Sovna og sov i 3 1/2 time. Kjempesmart, nå får jeg helt sikkert sove mye i natt.  :ermm:

6171538[/snapback]

Dummeste man gjør det der vettu. Slengte meg på senga en og en halv time før trening! Var så vidt jeg fikk med meg beina.

Skrevet

Herr Brun, er ikke du fra Nord Norge? Nærmere bestemt Lofoten?

Alle Nordlendinger drikker :ermm: Bortsett fra mamma, men hun telles ikke, hun er kristen og stavangerværing

6171440[/snapback]

Jeg er da for faen ikke fra lofoten. Hva tar du meg for? Narvik er byen. Ingen over, ingen ved siden og svaert faa verdige under.

Jeg har mange venner som ikke drikker. Franskmenn, derimot, de drikker hele gjengen. Jeg kjenner ingen som ikke drikker her nede, og nesten alle roeyker. De fleste roeyker sterkere ting enn tobakk ogsaa.

6171484[/snapback]

di lever det gode liv altså , utenom det med arbeidsledigheten da :p

6171521[/snapback]

Sier vel litt om ungdommens livsstandard at _alle_ roeyker hasj og drikker, samt at selvmordsraten blant folk fra 15-25 er den hoeyeste i europa...

Skrevet (endret)

landskap på engelsk? kommer ikke på noe jeg :hmm:

EDIT; kom på det sia sjølv "landscape"

Endret av fox88
Skrevet
Det er så sinnsykt slitsomt å se på "extreme makeover". Jeg bare griner og griner.

6171384[/snapback]

Jeg ler.

6171400[/snapback]

Jeg griner allerede mens de bygger huset, for jeg tenker på hvor glad de kommer til å bli :no:

6171450[/snapback]

Jeg legger meg ned i fosterstilling å ergrer meg over hvor klisjèfylt og teit det er. Spesielt programlederen.

Skrevet
Det er så sinnsykt slitsomt å se på "extreme makeover". Jeg bare griner og griner.

6171384[/snapback]

Jeg ler.

6171400[/snapback]

Jeg griner allerede mens de bygger huset, for jeg tenker på hvor glad de kommer til å bli :no:

6171450[/snapback]

Jeg legger meg ned i fosterstilling å ergrer meg over hvor klisjèfylt og teit det er. Spesielt programlederen.

6171587[/snapback]

Oh, you're liek a hard man!:-P

Skrevet

6171384[/snapback]

Jeg ler.

6171400[/snapback]

6171450[/snapback]

6171587[/snapback]

Oh, you're liek a hard man!:-P

6171595[/snapback]

No he is liek a smart man

Skrevet
Zappza, du skal ikke si noe med tanke på alderen din.

6171462[/snapback]

Så alderen er alt nå? Jeg er like gammel som deg ja, men jeg tør faktisk hevde at hjernen min er hakket mer utviklet en din :)

6171484[/snapback]

Ah, Narvik var det ja, rett landsdel iallefall ^^

De fleste drikker da engang i blandt, du har vel ikke så mange venner som er totalt avholdsmennesker? Men, det kommer selvfølgelig ann på om man kommer fra byen eller landet og hvilke kretser man henger i ;)

Skrevet

Hvorfor i #%&!§=" har du blokka meg på msn? :realmad:

6171186[/snapback]

Fordi du er en liten drittunge som ingen vil prate med :whistle:

QFT!!!!!!

Det var vel dagens beste setning. Takk Zappza :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...