:---{D Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Jeg er enig, men det er idiotisk gjort av deg å ødelegge den karakter som du fortjener bare fordi at de misliker deg... DEt jeg mener med smisking, det er sånt.. Å være hyggelig, si hei, følge med, vise respekt.. Om man vil gå lengere og bli gullunge(ala rævslikker) kan man bare jogge hjem og vogge 6161462[/snapback] Selvfølgelig skal man oppføre seg hyggelig ovenfor lærerene, det er en selvfølge! Men et eksempel; jeg har en lærer som ikke liker meg fordi jeg har sagt at jeg er uenig å måten hun lærer oss stoffet på. Det endte opp med at jeg kom en karakter lavere enn gjennomsnittet, og uten henne pleier jeg å ligge over.
fox Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 (endret) Sånne lærere er du nødt til å smiske (å være falsk og hyggelig mot) ellers får du det du IKKE fortjener.. ja jeg veit, Norge er tragisk.. Men hva kan du gjøre? Din dårlig forhold til lærere kan faktisk påvirke din framtid Endret 23. mai 2006 av fox88
PlatinumFlyer Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 hahaha, du så hva du skrev der håper jeg? 6161485[/snapback] Det gjorde jeg ja.
:---{D Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Sånne lærere er du nødt til å smiske (å være falsk og hyggelig mot) ellers får du det du IKKE fortjener.. ja jeg veit, Norge er tragisk 6161517[/snapback] Det er ikke Norge som er tragisk. Det er noen lærere. Men jeg nekter å være falsk. Jeg klarer det bare ikke.
si_men Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Jeg er enig, men det er idiotisk gjort av deg å ødelegge den karakter som du fortjener bare fordi at de misliker deg... DEt jeg mener med smisking, det er sånt.. Å være hyggelig, si hei, følge med, vise respekt.. Om man vil gå lengere og bli gullunge(ala rævslikker) kan man bare jogge hjem og vogge 6161462[/snapback] Selvfølgelig skal man oppføre seg hyggelig ovenfor lærerene, det er en selvfølge! Men et eksempel; jeg har en lærer som ikke liker meg fordi jeg har sagt at jeg er uenig å måten hun lærer oss stoffet på. Det endte opp med at jeg kom en karakter lavere enn gjennomsnittet, og uten henne pleier jeg å ligge over. 6161499[/snapback] Skjønner deg ass.....har en helt lik lærer selv, bare at hun hater meg fordi jeg gikk med et hasjkjede på skolen, og hun mente at jeg reklamerte for dop jeg HATER sånne lærere, brenn!!
fox Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Sånne lærere er du nødt til å smiske (å være falsk og hyggelig mot) ellers får du det du IKKE fortjener.. ja jeg veit, Norge er tragisk 6161517[/snapback] Det er ikke Norge som er tragisk. Det er noen lærere. Men jeg nekter å være falsk. Jeg klarer det bare ikke. 6161527[/snapback] Norge jo.. Feks.. i året jeg skal få 4 i samfunnslære, et fag som jeg fortjener å få bedre karakter i. Men læreren er så hurpe mot meg, har ikke gjort noe galt mot hun. Har klaget til rådgiver og de folk over oss og lærere.. tror du at det hjelper? nei, når det bør faktisk hjelpe!
Shikaru Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Tadaima. Det regner i dag og ja :\ Nå må vel skyene snart forsvinne sin vei.
PlatinumFlyer Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Norge jo.. Feks.. i året jeg skal få 4 i samfunnslære, et fag som jeg fortjener å få bedre karakter i. Men læreren er så hurpe mot meg, har ikke gjort noe galt mot hun. Har klaget til rådgiver og de folk over oss og lærere.. tror du at det hjelper? nei, når det bør faktisk hjelpe! 6161542[/snapback] Gå opp som privatist da.
Kim64 Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 har to valg nå: 1. Legge meg til og sove (gjorde det i går og da sov jeg 5 timer) 2. holde meg våken Hva syns dere?
Fredrik Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Jeg er egenlig ikke falsk. Jeg er for det meste ganske hyggelig med alle lærere, men jeg er veldig flink til å påpeke feil eller når de ikke har peiling på hva de prater om. Derfor har jeg hatt en del krangler med lærere, som jeg ofte løser på en litt arrogant måte. Sendte akkurat en mail til en professor i engelsk på UiO for eksempel. Hele feiden startet med at jeg sa hun tok feil, hun sa nei, jeg sa ok og stiftet fast ordboksdefinisjonen av ordet til svararket hun fikk av meg.
fox Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Norge jo.. Feks.. i året jeg skal få 4 i samfunnslære, et fag som jeg fortjener å få bedre karakter i. Men læreren er så hurpe mot meg, har ikke gjort noe galt mot hun. Har klaget til rådgiver og de folk over oss og lærere.. tror du at det hjelper? nei, når det bør faktisk hjelpe! 6161542[/snapback] Gå opp som privatist da. 6161586[/snapback] et år på nytt? glem det.. Er så lei av henne, gidder ikke å tenke på det mer jeg
Skogli Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Jeg er bare hyggelig med lærerene, snakker om de om forskjelige ting. Av og til røyker med dem... *kremt*Baksnakke noen av dem*kremt* Hysj, hysj.
PlatinumFlyer Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 et år på nytt? glem det.. Er så lei av henne, gidder ikke å tenke på det mer jeg 6161602[/snapback] Du melder deg opp og går opp til eksamen til jul. Hvis du er så god i faget er jo ikke det noe problem?
D4NY Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Sånne lærere er du nødt til å smiske (å være falsk og hyggelig mot) ellers får du det du IKKE fortjener.. ja jeg veit, Norge er tragisk 6161517[/snapback] Det er ikke Norge som er tragisk. Det er noen lærere. Men jeg nekter å være falsk. Jeg klarer det bare ikke. 6161527[/snapback] Norge jo.. Feks.. i året jeg skal få 4 i samfunnslære, et fag som jeg fortjener å få bedre karakter i. Men læreren er så hurpe mot meg, har ikke gjort noe galt mot hun. Har klaget til rådgiver og de folk over oss og lærere.. tror du at det hjelper? nei, når det bør faktisk hjelpe! 6161542[/snapback] hater kjipe lærerer... norsk læraren gjer meg dårlege karakterar fordi hun "veit" at eg kan gjera bedre står og sier at jeg kan få 6'ar vist eg gidder, så gjer hun meg 3'ar når jeg gjer mitt besta
Ni kon Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Jeg er egenlig ikke hetro. Jeg er for det meste ganske "hyggelig" med alle lærere, men jeg er veldig flink til å påpeke feil eller når de ikke har peiling på hva de prater om, noe som medfører at jeg får "straff" etter skoletid Derfor har jeg hatt en del "kosetimer" med lærere, som jeg ofte løser på en litt "spesiell" måte. Sendte akkurat en mail til en professor i engelsk med litt deilikate bilder på UiO for eksempel. Hele forholdet startet med at jeg sa han tok feil, han sa nei, jeg sa ok og stiftet fast ordboksdefinisjonen av ordet til svararket han fikk av meg. Nå skal vi "møtes" etter skoletid 6161590[/snapback] Trykk her
svamp Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 (endret) DanielKorshar: Var det et forsøk på å skrive bokmål, eller et forsøk på å skrive nynorsk? Edit: Dahle, :!: Endret 23. mai 2006 av svamp
Ni kon Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Neida. Fredrikrb er en fin fyr han. En av de få jeg har på msn messenger her.
Fredrik Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 (endret) Trykk her 6161617[/snapback] Bare om du trykker her! Tror du ja, Dahle! Ny mail. Sender på PM. Endret 23. mai 2006 av fredrikrb
Anbefalte innlegg