Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Skrevet

Myh. Føler for å sove nå, men har en viktig prøve i morgen. Får jeg 6 på den prøven så er jeg sikret minst en 6er på vitnemålet :) ahh shoot. Jeg får sette i gang igjen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kom deg ut sammens med venner i stedet for og sitte framfor pcen hele dagen så blir det litt mer morsomt :)

6155600[/snapback]

Jeg gjør det, problemet er at det skjer standard ting hele tiden, ikke noe nytt, når noe nytt skjer så er jeg mer lykkelig.
Skrevet

Jess endelig har vi fått internettigjen :D Har hvert en helvettes uke uten internett hjemme. men endelig har vi fått det tilbake :):w00t:

Skrevet
Jess endelig har vi fått internettigjen :D Har hvert en helvettes uke uten internett hjemme. men endelig har vi fått det tilbake :):w00t:

6155611[/snapback]

så går det ei uke, og du er like lei.

Skrevet

6155611[/snapback]

så går det ei uke, og du er like lei.

6155640[/snapback]

True....

Skrevet (endret)

Nei, det er ikke bare deg som ikke får logget deg på MSN.

Edit:

Jo, det er bare deg :p

Endret av kjehaako
Skrevet
Er det bare meg som ikke får logget på msn? =s

6155669[/snapback]

JA

6155675[/snapback]

For noe drit, rett og slett! =)

6155683[/snapback]

Tar det tilbake... jeg logget meg av og på så når kommer jeg ikke inn igjen :(

Kommer:

Feilkode: 81000314
Gjest Slettet-Axby2kEH
Skrevet

Argh, dusteMSN.... Akkurat som om de som styrer det visste at jeg egentlig bør lese i dag og prøver å styre meg vekk fra PCen....

Skrevet
Tar det tilbake... jeg logget meg av og på så når kommer jeg ikke inn igjen  :(

6155735[/snapback]

Er nok påloggingsserveren som er down. funka hos meg og helt til msn crasha. Får ikke logget på igjen.

Gjest Slettet-Axby2kEH
Skrevet

Hm, jeg har i hvertfall fått feilmeldinger i omtrent en time nå... men men... det løser seg vel etter hvert.

Skrevet
Tar det tilbake... jeg logget meg av og på så når kommer jeg ikke inn igjen  :(

6155735[/snapback]

Er nok påloggingsserveren som er down. funka hos meg og helt til msn crasha. Får ikke logget på igjen.

6155804[/snapback]

Samme her. Og nå som jeg kom på en haug med ting jeg skulle gjøre som involverer MSN Messenger. :cry:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...