Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Arg, alt er fælt!

 

Jeg vil ha Medieval 2: Total War, men det er ikke ute enda, for å spille det må jeg uantsett ha ny PC.

Endelig har jeg latt valget om en bærbar falle på Zepto Znote 6214W

(med oppgradering: skal ha 1GB ram, og 60GB 7200rpm, windows xp skal vekk)

verdi: 10136 kroner. Men jeg har jo ikke pengene!

Skulle jo hatt jobb, men ingen jobber passer meg.

Vil ha Medieval 2: Total War, nå! her, med det samme!

Det flyr en drøss med innpåslitne fluer rundt meg og det attpåtil når jeg har dusjet meg!

Lenke til kommentar
Er en sommerleir :wee:

Er en liten gård på Tangen (30 min fra Hamar) som det arrangeres sommerleirer på om sommeren overaskende nok. Jeg var på begge i år. Deltaker på ungdomsleir og leder på barneleir. Var der jeg pådro meg kikhoste. Var kanskje 4-5 av oss ledere som fikk det.

6600260[/snapback]

Auda. Etter søte kløe kommer sure svie.. or.. something? Vel, du får bare kjøre på med antibiotikaen. ;)

 

Nå var dagens første kunde her. En slik trivelig eldre herre. Alltid staselig kledd og sier alltid "ha en fin dag".

 

Aww, kunne ikke alle vært som han?

Lenke til kommentar

Jeg har ikke møtt noen som helst på farsiden i familien og her om dagen ble jeg innvitert på bryllup til en søster eller noe slikt. Er ikke helt sikker hvordan programmet er ,men jeg bare møter opp på flyplassen med godt humør så er nok det meste sikret ;)

 

Noen med til Island? anyone? Fikk veldig lyst å ta meg turen ditt mens jeg var borte.

 

EDIT: Forresten.. God morgen Eline =) Er ikke helt kommet ned igjen etter en fuktig natt på byen

Endret av CFD
Lenke til kommentar

Jeg er happy som bare det jeg. Har masse å gjøre. Ikke sånn som forrige uke da jeg satt å stirra i veggen i 8 timer dagen. Endelig føler jeg meg "hjemme" her jeg er da det er mange flere folk som har kommet på jobb. Mange flere å snakke med.

Kan ikke, har ikke med kabel eller har lov til å instalere noe på pcn. Desverre, hvis jeg hadde kunnet så hadde jeg sikkert.

Lenke til kommentar

Rome: Jeg tar bilder og sender dem til eposten min. :wee:

 

Det kan jo være en idé? Enig at det er WAY better når det er folk å preike med og arbeidsoppgaver å utføre. På ett tidspunkt var vi bare tre personer på jobb her.. og.. det er et stort lokale. Da følte en seg alene, tjihi.

Lenke til kommentar
Har Neppe fått ferie?

6600472[/snapback]

 

Håper virkelig ikke det! Han fikk jo advarsel allerede i går ettermiddag. Og det var for endel langt verre poster enn de i dag... Han har vel sikkert fått litt å gjøre på jobb idag! (Får vi håpe, slik at ikke det er noe annet)

 

Edit: For å svare på ett av spørsmålene dine fra inatt. Hylo er interessert i whiskey, akkurat som meg, det er det som "er" mellom oss.

 

Fant du ut av båndbredde problematikken?

Endret av Pjokk99
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...