Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter mye pryl fra enkelte forumsbrukere (som forøvrig er på "ferie" og warnet) orket rett og slett ikke Oysfaerg å modde SO5 og han offisielt erklærte at SO5 var noe han ikke gadd mer..

 

Det er synd at brukere kan drive vekk ærlige mennesker som jobber for at deres rettigheter her i forumet blir overholdt

Lenke til kommentar
Etter mye pryl fra enkelte forumsbrukere (som forøvrig er på "ferie" og warnet) orket rett og slett ikke Oysfaerg å modde SO5 og han offisielt erklærte at SO5 var noe han ikke gadd mer..

 

Det er synd at brukere kan drive vekk ærlige mennesker som jobber for at deres rettigheter her i forumet blir overholdt

6599495[/snapback]

 

Det var litt mange ugler ja.

 

 

Men oysfaerg savner oss. Tror til og med han savner avataren min litt. :wee:

Lenke til kommentar
Etter mye pryl fra enkelte forumsbrukere (som forøvrig er på "ferie" og warnet) orket rett og slett ikke Oysfaerg å modde SO5 og han offisielt erklærte at SO5 var noe han ikke gadd mer..

 

Det er synd at brukere kan drive vekk ærlige mennesker som jobber for at deres rettigheter her i forumet blir overholdt

6599495[/snapback]

 

Men 26.08 er jo frem i tid....

Lenke til kommentar

Jeg må le.å jævli mange slackere på skolen min som må bestå hengefag før semesteret begynner 20. August. De kommer aldri til å bestå :wee: Jeg koser meg virkelig!

 

@Ozelot,

Hva snakker du om? Har du røyka flein igjen? Ser litt stein ut på avataren!

Endret av überGoliath
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...