Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er i levende livet. Men gidder ikke poste så mye her.

 

Ble for mye tull, jeg ble forbanna. Ser ikke vitsen til å være så aktiv når reglene er så skrudd i hue. Men jeg fikk svi for å få høre at jeg var av mindre verdi, ser ikke logikken.

6600522[/snapback]

Alle mennesker er av lik verdi, helt totalt uavhengig av yrke, sosial- og nærings-stand og utseende.

Lenke til kommentar
Er i levende livet. Men gidder ikke poste så mye her.

 

Ble for mye tull, jeg ble forbanna. Ser ikke vitsen til å være så aktiv når reglene er så skrudd i hue. Men jeg fikk svi for å få høre at jeg var av mindre verdi, ser ikke logikken.

6600522[/snapback]

 

Vel, nå skal vel tilstanden tilbake til normalen. Ihvertfall hvis brukerne her gjør som de sier de skal... Trenger ikke nevne navn, alle vet vel hvem det er snakk om... :p

Lenke til kommentar
Er i levende livet. Men gidder ikke poste så mye her.

 

Ble for mye tull, jeg ble forbanna. Ser ikke vitsen til å være så aktiv når reglene er så skrudd i hue. Men jeg fikk svi for å få høre at jeg var av mindre verdi, ser ikke logikken.

6600522[/snapback]

Alle mennesker er av lik verdi, helt totalt uavhengig av yrke, sosial- og nærings-stand og utseende.

6600531[/snapback]

 

Synd ikke alle synes det, neste som sier noe annet til meg får seg en i trynet

 

Er i levende livet. Men gidder ikke poste så mye her.

 

Ble for mye tull, jeg ble forbanna. Ser ikke vitsen til å være så aktiv når reglene er så skrudd i hue. Men jeg fikk svi for å få høre at jeg var av mindre verdi, ser ikke logikken.

6600522[/snapback]

 

Vel, nå skal vel tilstanden tilbake til normalen. Ihvertfall hvis brukerne her gjør som de sier de skal... Trenger ikke nevne navn, alle vet vel hvem det er snakk om... :p

6600532[/snapback]

 

Man får håpe, men jeg har mine tvil på ikke navngitt person.

Lenke til kommentar
Er i levende livet. Men gidder ikke poste så mye her.

 

Ble for mye tull, jeg ble forbanna. Ser ikke vitsen til å være så aktiv når reglene er så skrudd i hue. Men jeg fikk svi for å få høre at jeg var av mindre verdi, ser ikke logikken.

6600522[/snapback]

 

Nåh ? Ta et par av pilllene mine og dagen ser mye bedre ut med en gang. :)

Lenke til kommentar
Morgen  :)

6600511[/snapback]

Morgen :)

 

@Neppe

Ikke la deg provosere selv om det er altfor lett å komme med ufine ord mot enkelte. Hev hodet og ikke gjør enkelte brukere verdig for svar ;) Godt å se deg i live :!:

 

@Alle

Morgen til dere ja, ny dag, nye muligheter! Carpe Diem

 

@Jarmo

Dealer du e-piller ell?

Endret av überGoliath
Lenke til kommentar

Det er vanskelig å ikke la seg provosere.

 

Bare signaturen hans "Jeg er bedre en deg, og jeg vet det" Dette mener han. Jeg sitter ikke her å legget ut at jeg er mye bedre enn andre, hender seg jeg sjalu på mange. Jeg blir ikke bedre i form av verdiskapning fordi om min far har penger å sender meg til USA på privat skole, det er så feil syn på livet.

 

Å mene at alle i norge har råd til privat sykehus forsikring er som å si at blinde kan se. Å mene at de som ikke har penger bare heller for jobbe ekstra for det. Det gjør meg forbanna.

Lenke til kommentar

@Neppe: Noen av oss sitter våkne halve natten og samler beviser, så dersom utsagnene ikke skulle bli oppfylt er det mulighet for litt qouting :devil:

 

@uberGoliath: Redigerte litt på svaret midt oppi her, er det mulig å bruke en form for p2p teknologi, som for eksempel bittorrent gjør, slik at de som mottar også deler. Da trenger man i så tilfelle mye mindre båndbredde for å streame... SO Shoutcast!

Lenke til kommentar
Det er vanskelig å ikke la seg provosere.

 

Bare signaturen hans "Jeg er bedre en deg, og jeg vet det" Dette mener han. Jeg sitter ikke her å legget ut at jeg er mye bedre enn andre, hender seg jeg sjalu på mange. Jeg blir ikke bedre i form av verdiskapning fordi om min far har penger å sender meg til USA på privat skole, det er så feil syn på livet.

 

Å mene at alle i norge har råd til privat sykehus forsikring er som å si at blinde kan se. Å mene at de som ikke har penger bare heller for jobbe ekstra for det. Det gjør meg forbanna.

6600549[/snapback]

Hva han vet, trenger ikke vi å støtte. Jeg kan akseptere følgende: Han er bedre enn meg når det kommer til å være født inn i materiell rikdom.

Alikevel er alle mennesker sjelemessig like mye verdt.

 

Jeg mener også at jeg er mye rikere enn han. Jeg lever et gjennomsnittlig liv med en gjennomsnittlig utdanning. Stortrives med å ha tid til hobbyer og har en fantastisk kjæreste. Jeg har i tillegg mange gode venner. Dette er rikdom for meg.

 

Noen har vært så "heldige" å bli født med rompa full av gryn. Han forstår ikke, stakkars, at for at vi "vanlige mennesker" skulle klart å oppnå den materielle rikdom han har, skulle vi enten ha hatt foreldre eller annen slekt som har jobba hardt for det eller jobba hardt for det selv. Det å bli født inn i slik materiell rikdom kan være virkelig usunt og lede til mang en vrangforestilling om hvordan verden egentlig fungerer.

En ting jeg kan være enig i er det at de som ikke har penger bare kan jobbe for det. Alle kan, med rett innstilling, komme akkurat dit man vil i livet. Jeg ønsker å komme til et økonomisk stabilt liv hvor jeg har mulighet til å gjøre som jeg vil. Ønsker man dermed sterkt nok å bli en riking, kan man det med rett innstilling.

Lenke til kommentar
Er vel en del som har ignorert han allerede.

 

Enda får jeg irriterende pm's av han der jeg ber han la meg være i fred. Men han gir seg ikke, han er ute etter å provosere.

6600576[/snapback]

 

 

Send PM`s til meg så skal jeg se på saken.

 

Punkt nr. 1 Brukere av forumet bes om å holde en høflig tone. Poster kan bli delvis eller fullstendig sensurert av moderatorer hvis de inneholder upassende språk som blant annet banning, flaming og/eller innlegg ment for å skape dårlig stemning. Tråder/poster åpenbart ment for å provosere eller støte andre stenges/slettes med begrunnelse. Dette gjelder også i private meldinger.

Lenke til kommentar
Det er vanskelig å ikke la seg provosere.

 

Bare signaturen hans "Jeg er bedre en deg, og jeg vet det" Dette mener han. Jeg sitter ikke her å legget ut at jeg er mye bedre enn andre, hender seg jeg sjalu på mange. Jeg blir ikke bedre i form av verdiskapning fordi om min far har penger å sender meg til USA på privat skole, det er så feil syn på livet.

 

Å mene at alle i norge har råd til privat sykehus forsikring er som å si at blinde kan se. Å mene at de som ikke har penger bare heller for jobbe ekstra for det. Det gjør meg forbanna.

6600549[/snapback]

Hva han vet, trenger ikke vi å støtte. Jeg kan akseptere følgende: Han er bedre enn meg når det kommer til å være født inn i materiell rikdom.

Alikevel er alle mennesker sjelemessig like mye verdt.

 

Jeg mener også at jeg er mye rikere enn han. Jeg lever et gjennomsnittlig liv med en gjennomsnittlig utdanning. Stortrives med å ha tid til hobbyer og har en fantastisk kjæreste. Jeg har i tillegg mange gode venner. Dette er rikdom for meg.

 

Noen har vært så "heldige" å bli født med rompa full av gryn. Han forstår ikke, stakkars, at for at vi "vanlige mennesker" skulle klart å oppnå den materielle rikdom han har, skulle vi enten ha hatt foreldre eller annen slekt som har jobba hardt for det eller jobba hardt for det selv. Det å bli født inn i slik materiell rikdom kan være virkelig usunt og lede til mang en vrangforestilling om hvordan verden egentlig fungerer.

En ting jeg kan være enig i er det at de som ikke har penger bare kan jobbe for det. Alle kan, med rett innstilling, komme akkurat dit man vil i livet. Jeg ønsker å komme til et økonomisk stabilt liv hvor jeg har mulighet til å gjøre som jeg vil. Ønsker man dermed sterkt nok å bli en riking, kan man det med rett innstilling.

6600573[/snapback]

 

Alle kan jobbe for penger, men alle tjener ikke like mye selv hvor mye de jobber.

 

Han mener også at alle ikke kan bli akademikere, jeg er helt enig i hans utsagn, men alle bør ha muligheten.

 

Om han får rævva a gryn av faren sin så er ikke det hjelp til selvhjelp, det bare hjelper han til å bli enda mindre selvstendig. Å tro på at alt fungerer så lenge "Jeg" har penger. Om du ser hvor jeg skal. Meget egoistisk å ikke tenke på andre en seg selv. Så lenge "jeg" har det gått kan de andre få slite så mye de vil.

 

@ Jarmo, jeg takker alle for støtten. Men jeg vil ikke dra dette noe lengre. Jeg følte at jeg ble tråkket på, jeg følte han tråkket på alle mine koleger når han sa det han sa. Så klart ble jeg forbanna.

 

Han sitter å mener at jeg driver med ærekrenkelse, å at jeg skal be om unnskyldning. Det kommer aldri til å skje.

Endret av Neppe
Lenke til kommentar
Er vel en del som har ignorert han allerede.

 

Enda får jeg irriterende pm's av han der jeg ber han la meg være i fred. Men han gir seg ikke, han er ute etter å provosere.

6600576[/snapback]

 

Jeg synes faktisk du burde rapportere ham for de personlige meldingene. Reglene gjelder der også, og nå har han holdt på ganske lenge... Og hvorfor bare deg, jeg også har diskutert, tilogmed hintet fram noe i retning av "fjern virkelighetsoppfatning, ta deg en tur ut IRL". Samtidig som jeg har beskyldt ham for å bevisst provosere. (Jarmo, nå angir jeg nesten meg selv, men du har vel funnet postingen min ok fra før av?)

 

@Jarmo: Vi vet hvem som trenger OD av lykkepillene dine, fortsett med langingen! :yes:

 

Edit: Du er kjapt ute jarmo. jarmo den upopulære, hvem er det? Jeg kjenner bare jarmo, den flinke moderatoren som er mye som langer i SO for tiden :whistle:

Endret av Pjokk99
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...