Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så det er ikke ærekrenking å si at jeg driver med mindre verdiskapning en deg ?

Absolutt ikke. Les i straffeloven (noen av oss må jo gjøre det...) :)

6600011[/snapback]

 

Hører at du har beskyttet fyren før, men siden du ikke har fått med deg diskusjon så kan jeg få be deg la være ? :)

 

Jeg gidder ikke mer med den fyren, typisk frp mann med pappas lommebok. Stakkars fyr sier jeg bare.

Lenke til kommentar

Kikhosten er mye bedre. Antibiotika har en tendens til å ta knekken på det meste.

Jeg sitter å tegner prosesstegning over no oljeting som skal være ferdig på fredag. Ingeniørspire lol. Alt pappa får meg til å gjøre. Er bare no småting igjen så regner med at det blir en kjedelig dag i dag og.

Lenke til kommentar
Kikhosten er mye bedre. Antibiotika har en tendens til å ta knekken på det meste.

Jeg sitter å tegner prosesstegning over no oljeting som skal være ferdig på fredag. Ingeniørspire lol. Alt pappa får meg til å gjøre. Er bare no småting igjen så regner med at det blir en kjedelig dag i dag og.

6600213[/snapback]

Hurra for legevitenskapen! :woot:

 

Ingeniør høres da litt.. spennende ut, faktisk. :wee:

Sikkert mer moro enn det jeg gjør.

 

Dog, bare denne uka og neste uke igjen, så bærer det til Oslo. Blir strålende herlig med litt ferie før skolen starter.

 

Reist noe i sommer du, da?

Lenke til kommentar
Hurra for legevitenskapen! :woot:

 

Ingeniør høres da litt.. spennende ut, faktisk. :wee:

Sikkert mer moro enn det jeg gjør.

 

Dog, bare denne uka og neste uke igjen, så bærer det til Oslo. Blir strålende herlig med litt ferie før skolen starter.

 

Reist noe i sommer du, da?

6600229[/snapback]

Har bare den uka her igjen så har jeg gjort mitt for i sommer. YAY.

 

Har ikke det gitt. Var på leir på Hamar ganske lenge for 2 uker siden. Det er det lengste i år. Er ikke nødvendig med langtur hvert år for min del. Kanskje det blir en tur til hovedstaden før skolen starter da.

 

Du da?

Endret av Rome
Lenke til kommentar
Har bare den uka her igjen så har jeg gjort mitt for i sommer. YAY.

 

Har ikke det gitt. Var på leir på Hamar ganske lenge for 2 uker siden. Det er det lengste i år. Er ikke nødvendig med langtur hvert år for min del. Kanskje det blir en tur til hovedstaden før skolen starter da.

 

Du da?

6600239[/snapback]

Starta på jobb rett etter skoleslutt, så har så og si ikke hatt sommerferie i år. Vel, helgene da, de har vært herlige.. og.. pengene er gode å ha- så egentlig klager jeg ikke. :)

 

Sisteuka før skolen i hovedstaden blir sommerferien for min del. Gleder meg til å komme vekk fra tåke og annet utyske.

 

Leir, ye say? Hvilken leir? :wee:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...