Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Hallo ! jarmo er "hjemme " igjen, nå blir det opprydding ser jeg...  :hmm:

6599055[/snapback]

Da krysser jeg fingere for at mine innlegg står (er vel ikke så mange :p) og ønsker jarmo god natt... :)

 

Forsåvidt til resten her også...

 

Er det forresten lov til å si god natt så lenge man droper alle nickene som leser her?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel...jeg trodde serriøst at dere hadde skjerpet dere og advarselen som man ga for noen dager siden virkelig virket..men dere spammer som aldri før og jeg syns det er SKAMMELIG folkens. Direkte skammelig og ræva gjort av dere. Jeg snakker ikke om alle, men de det gjelder vet det godt selv og jeg syns dere bør ta dere i skinnet før desverre noen andre gjør det :thumbdown:

Lenke til kommentar
@Frich, Marley..

 

Dere har vært englebarn i kveld. Jeg skal reservere front-row-seats for dere i himmelen :)

 

Hvem jeg mener bør få warn eller ikke, har ikke noe å si. Jeg stoler på at mod som Jarmo og B-real gjør jobben sin ;)

6599162[/snapback]

 

Takk. :wee:

 

jarmo og B-Real er flinke. Synes jeg iallefall. Og jarmo lager pølse og potetstappe til meg. :wee:

Lenke til kommentar
men dere spammer som aldri før

6599173[/snapback]

Beklager min uvitenhet men hva, utenom den klassiske post-etter-post eller x.antall nattameldingene, klassifiseres som spam?

 

@alle,

Er det uvanlig å ikke ha noen advarsler?

 

@Marley,

Helt enig! Både Jarmo og B-real er flinke til å moddere.

Endret av überGoliath
Lenke til kommentar
men dere spammer som aldri før

6599173[/snapback]

Beklager min uvitenhet men hva, utenom den klassiske post-etter-post eller x.antall nattameldingene, klassifiseres som spam?

 

@alle,

Er det uvanlig å ikke ha noen advarsler?

6599194[/snapback]

 

Har ikke noen advarsler foreløpig, kan dog hende jarmo kommer med en nå... Har ikke vært her så lenge jeg da....

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...