Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
b-real, du skremmer meg.. Av en eller annen grunn føler jeg meg litt skyldig i spamming.. stemmer det?

6599188[/snapback]

Det kan jeg ikke uttale meg om:) Jarmo ser vist ut til å være på saken. Jeg skal uansettt forlate dere nå og har ikke tid til å se på saken. Men se på postene dine selv og se på reglene i SO og les stickyen og så tenker du på selv om du har spammet eller ikke :)

Og vel..barn i barnehagen syns også at jeg er skremmende så det er ikke så rart at noen finner meg skremmende ;)

Beklager min uvitenhet men hva, utenom den klassiske post-etter-post eller x.antall nattameldingene, klassifiseres som spam

6599194[/snapback]

Vel, det er vanskelig å deffinere rett og slett når du har en thread som denne. Les stickyen i OT-baren og det skal gi deg litt klarhet.

 

 

Men jeg skal forlate nå, folk som venter på meg. Chiao og oppfør dere unger. Ellers kommer jarmo og da blir det tvangsforing av pillene som han driver å langer ut her ;)

Lenke til kommentar

Jeg har lest gjennom reglene på første side for 4. gang eller noe, og kan ikke se at jeg har spammet nei! :) Nå ble jeg litt glad. Har abre en tendens til å ha poster uten særlig intresant innhold! :D men men.. jeg tror jeg skal legge meg, skal litt tidlig opp i morgen.. Litt å gjøre før jobben! Go natt Per, pål, espen, askeladden, superman, batman! ;)

Lenke til kommentar
Hvrodan gikk det mellom neppe og joachimR? Noen som kan oppdatere meg? :) noe annet intresant som har skjedd her eller?

b-real, du skremmer meg.. Av en eller annen grunn føler jeg meg litt skyldig i spamming.. stemmer det?

6599188[/snapback]

Neppe nekter forsatt å beklage sine beskyldninger, noe som viser total mangel på klasse fra hans side.

Lenke til kommentar
Hvrodan gikk det mellom neppe og joachimR? Noen som kan oppdatere meg? :) noe annet intresant som har skjedd her eller?

b-real, du skremmer meg.. Av en eller annen grunn føler jeg meg litt skyldig i spamming.. stemmer det?

6599188[/snapback]

Neppe nekter forsatt å beklage sine beskyldninger, noe som viser total mangel på klasse fra hans side.

6599312[/snapback]

Det kom fra rette ræv.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...