Gå til innhold

Hva er best? Coca Cola, eller Pepsi?


Hva liker du best?  

954 stemmer

  1. 1. Hva liker du best?

    • Coca Cola
      701
    • Pepsi
      253


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Selvfølgelig Cola! Hva ellers?  :hmm:

 

Pepsi smaker egentlig bare bæsj!

Edit: Drikker Kun Cola, og melk!

5987472[/snapback]

Så du har smakt bæsj å? :tease:

5987490[/snapback]

 

Jeg har en hypotese på hvordan det smaker! =P hehehe... og jeg vil si at pepsi ligger under den kategorien!! ;) hehe

Lenke til kommentar
Da må jo nesten Cola smake rimelig mye bæsj det og. Kom ikke her og si at Cola og Pepsi er SÅ ulike på smak!

5987751[/snapback]

 

Cola og Pepsi smaker faktisk ganske forskjellige.. kanskje ikke for "de utrente smaksløker" men har selv drukket Cola siden jeg var veldig liten!(ca 3 år) og man merker forskjellen på smaken altså!

 

edit: Leif var her en tur!

Endret av Z_AGo
Lenke til kommentar

"Jeg drikker Coca Cola, se hvor tøff jeg er!" "Når det er pizza tilbud på 7-11 med Pepsi og pizza til 20, da kjøper jeg kun pizzaen og drar på Ica og kjøper en Cola."

 

ÅÅÅ! Så lei jeg er av disse wannabe cocacolikkerne.. Så big deal er det da ikke. De smaker godt begge to, dermed basta. Og så forskjellig er de da ikke.

Lenke til kommentar

Er så lei av disse coca-cola folkene som mener at Coca Cola og Pepsi er som natt og dag. Kjenner folk som omtrent brekker seg hvis de skulle komme til skade for å drikke pepsi en halv munn med Pepsi. Så stor forskjell er det ikke.

 

Selv drikker jeg begge deler. Liker Pepsi best da den har litt karamellsmak, imens Coca Cola har en litt surere smak. Så har jeg valget, velger jeg Pepsi.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...