Gå til innhold

Hjelp til kjøp av LCD


tjodleiv

Anbefalte innlegg

Jeg skal kjøpe en LCDskjerm som primært skal brukes til spilling, minimum 19''. Pris har ikke altfor mye å bety, men rundt 4-4500 der et sted, men jeg kan kansjke strekke meg noe.

Skjermen bør være av et kvalitetsmerke. Ettersom jeg ikke har fulgt med på skjermutviklingen de siste årene er jeg rimelig blank på hva som er kurrant.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Om du ikke har sans for Widescreen så går du enten for Dell 2001FP eller Samsung 204B. Begge til rundt 4500. Selv ville jeg nok satt Dell'en fremfor grunnet bedre ergonomi, som du selv setter som kriterie, samt et bedre panel når det kommer til fargevisning.

 

http://accessories.euro.dell.com/sna/Produ...uctlisting.aspx

5984710[/snapback]

 

16ms duger vel ikke noe særlig til spill.

Lenke til kommentar

Slutt å se deg så altfor blind på den oppgitte responstiden.

 

Skjermene har to helt forskjellige paneler.

 

Jeg hadde en gang en Samsung 710V med oppgitt 25ms i responstid. Den hadde merkbart mindre etterslep enn en skjerm fra LG (1715S var det muligens) med oppgitt responstid på 12ms.

Endret av Andreasfe
Lenke til kommentar
Slutt å se deg så altfor blind på den oppgitte responstiden.

 

Skjermene har to helt forskjellige paneler.

 

Jeg hadde en gang en Samsung 710V med oppgitt 25ms i responstid. Den hadde merkbart mindre etterslep enn en skjerm fra LG (1715S var det muligens) med oppgitt responstid på 12ms.

5991176[/snapback]

 

Den skal stort sett brukes til 1person skytespill så vi er mest opptatt at den ikke skal lagge (ghoste?).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...