Gå til innhold

Priest main attributes focus?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Til levling, Spirit og Shadowspell damage. Med 5/5 i talentet Spirit tap og en del spirit vil du nesten aldri trenge å ta mana pauser. Shadowspell damage er bra fordi du vil gjøre mer skade med spells og dermed drepe creeps fortere.

 

60 shadowpriest, spell damage og stamina.

60 healing priest, en fin blanding av int/mana per sec/+healing.

Endret av 1337Antikatt
Lenke til kommentar
Spiller ikke priest selv, men har du tenkt å raide en del Mc/bwl vil jeg tru at stamina spiller en stor rolle i tillegg? Litt liten vits i å ha allverdens med Mana/5 sec når du dør av en aoe spell / Curse.

5979292[/snapback]

 

Raider du i mc/bwl så har du mest sansynlig tier x på deg......tror ikke det er nødvendig å uroe seg for det helt enda.

Lenke til kommentar

Spørs hva du går for egentlig, men pve healing er mana regen/spirit > int bigtime. Hjelper ikke med 9k mana pool og du bare regener sånn 2k mana under en lang fight :p

 

Gode priests regener rundt 12-13k+ på et onyxia fight :p, mana regen > stort mana pool :p

 

Og btw, når du får deg VE og shadowform, ikke bruk PW:S lengre, suger for grinding pga høy mana cost, bare MB>SW:P>VE>MF>MB så wand, så har du fortsatt 75% + mana igjen, så regener du til sånn 95% før du starter på neste mob pga spirit tap :D

 

Aldri oom ftw :D

Lenke til kommentar

Som ren healer så går jeg først og fremst (spesielt etter patchen) etter masse +healing, da dette skalerer veldig bra med greater heal, som faktisk er brukbar etter 1.10.

+mana/5 sec og spirit er også veldig greit å ha, intellect er noe av det jeg bryr meg minst om (selv om jeg har en god del int på mitt gear for øyeblikket, men sier ikke det er en ulempe heller :p).

 

Har for øyeblikket +600 healing fra gear, og 7000 mana unbuffed.

21/30/0 build.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...