Gå til innhold

Tips og tricks til Dell XPS 1710


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ny skjerm og null lyslekkasje nederst og på midten.

 

Er fortsatt en stripe nederst, men den er svakere transparent istedet for mørk skyggeaktig.

8347676[/snapback]

 

Hvordan fikk du til det? De gutta jeg prater med skjønte ikke hva jeg snakket om. Jeg snakker OK engelsk, og forklarte at "the backlight bleeds through in varying degrees on the display"... De begynte å fortelle meg hvordan jeg justerte lysstyrken :!:

Lenke til kommentar

Tok et par bilder av skjermen og sendte av gårde en email.

 

Etter å ha oversatt til engelsk ble personen enig om å sende teknikker.

 

Tok vel et par email iløpet av noen timer, så raskt nok.

 

Eneste problemet var at de kjente vel ikke til helligdagene, så det kom litt brått på når skjermen var på døren.

 

Disse xps folkene holder til i irland etter en skjønner.

 

ingen mørke trykkpunkter i hjørnene heller, sålangt ser skjermen bedre ut.

Endret av EG-s
Lenke til kommentar

Tipper det blir en helt ny modell. Og jeg er ganske moden for en slik nå.

 

Ønsker til neste XPS:

 

Raskere CPU, ny HK platform osv er tatt for gitt. Dette er mer detaljer som er erfart gjennom bruk.

 

Dx 10 skjermkort.

Bedre plassering av høytalere.

Bedre subwoofer.

Bedre kvalitet på skjermen (farge og lysstyrke er ikke lik over hele flaten fra hvor man ser fra...uansett vinkel!).

Blueray/HD-DVD (vet de har en av disse allerede, fint å kunne velge).

Vista etter SP 1.

Innebygget webcam og mikrofon.

DVI og HDMI.

SIM kort slott for 3G bruk.

108 mb Wlan støtte

Ekstern Sata slott og PCI-E for eksternt skjermkort.

 

XPS serien skal være det ypperste og ha funksjoner som stiller alle andre maskiner i skyggen. Derfor kan listen over være litt "over the top". Men det er det XPS skal være....

 

AKIRA

Lenke til kommentar

directx10 på xps m1710:

 

Spurte selv på salgschatten og fikk til svar ca. august/september. Sannsynligvis levering av santa rosa samtidig og ny generasjon/design av denne m1710. Selger understreket imidlertid at dette ikke var basert på konkret info og bare var tipping fra hans side :thumbdown:

 

Uansett sikkert ikke galt å anta at neste m1710 generasjon kommer rett over sommerferien (ut fra tidligere lanseringstidspunkt). Til skolestart kanskje?

 

Stikkord: patience!

 

Har selv en pc nå med sviktende lydkort, harddisk, batteri og strømforsyning og begynner å bli mektig lei. Og ja, det er en whitebox maskin.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Har selv en pc nå med sviktende lydkort, harddisk, batteri og strømforsyning og begynner å bli mektig lei. Og ja, det er en whitebox maskin.

8357842[/snapback]

 

Haha, har samme problem selv. Ja, jeg har også en Whitebox-maskin. Vurderer XPS, men vil gjerne at noen forteller meg hvordan den er designmessig (har ikke lest tråden enda)?

Lenke til kommentar
Haha, har samme problem selv. Ja, jeg har også en Whitebox-maskin. Vurderer XPS, men vil gjerne at noen forteller meg hvordan den er designmessig (har ikke lest tråden enda)?

 

Den er TOP OF THE LINE.

Men alle som ser den klager over at den er STOR. Den er faktisk veldig stor og tung.

Det er jo en 17" widescreen skjerm på den. Og den er spekket med kule ting som

gjør den tung.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...